آماده ارسال

ساک ورزشی و مسافرتی مدل دنا، ال وی مشکی (24 ماه ضمانت تولیدی)

ناموجود
خرید محصول ساک ورزشی و مسافرتی مدل دنا، ال وی مشکی (24 ماه ضمانت تولیدی)

بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
شناسه محصول: 02010112
موجودی انبار: در انبار موجود نمی باشد
معرفی کوتاه محصول

ساک ورزشی و مسافرتی مدل دنا، ال وی مشکی (24 ماه ضمانت تولیدی)

  • قابل شستشو
  • دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول
  • امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت
  • ثبات رنگی در برابر نور خورشید
  • ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت
  • مقاوم در برابر لکه پذیری
  • مقاوم دربرابر گسترش آتش
توضیحات

ساک ورزشی که مشاهده می‌کنید، یکی از بهترین ساک‌های ورزشی موجود در سایت سوشیانت کاور است. این محصول با جنس چرم مصنوعی و آرم ال وی سفید طراحی شده است. بندهای چرم به کار رفته در این محصول جنس بسیار مرغوبی دارند و می‌توانند نیاز شما را به یک کیف درجه یک برطرف کنند. شما می‌توانید از این محصول به عنوان یک ساک مسافرتی برای حضور در کمپ‌ها و مسافرت‌های چند روزه و یا ساک ورزشی برای حضور در باشگاه و قرار دادن وسایل ضروری خودتان استفاده کنید.

مشخصات ساک ورزشی ال وی

ساک ورزشی مدل دنا یکی از انواع ساک‌های ورزشی باکیفیت است که با مدل‌های مختلف طراحی و اجرا می‌شود. ساک ورزشی ال وی مشکی، محصولی است که نیازهای شما را به یک ساک مرغوب و درجه یک برطرف می‌کند. دو بند چرم به کار رفته در این ساک دوام بسیار زیادی دارند. همچنین با سگک به بدنه متصل می‌شوند تا بتوانند در برابر فشارهای وارده مقاومت خوبی از خود نشان دهند و پاره نشوند. جنس رویه این ساک از چرم و جنس فضای داخلی از پلی استر، آستر و ابر است. این ساک مانند تمامی ساک‌های ورزشی سوشیانت کاور قابل شستشو است.

هر چند بار که می‌خواهید آن را بشویید و دوباره استفاده کنید. هیچ تغییر رنگی در اثر شستشو یا مواجهه با نور خورشید در این ساک ورزشی اتفاق نمی‌افتد. جنس چرم به کار رفته در این ساک نیز آنقدر مرغوب است که به راحتی دچار ساییدگی نمی‌شود. به کار رفتن پلی استر در این ساک باعث شده تا کمتر محصولات داخل آن بو بگیرند. خلاصه که این کیف ورزشی از همه نظر برای شمایی که به دنبال یک کم دم دستی و جمع جور برای باشگاه، کمپ و مسافرت هستید، انتخاب خوبی است. به ویژه به وجود بندهای بسیار مرغوب و بدنه باکیفیت چرمی که به راحتی پاره یا خراب نمی‌شود.

ظاهر خاص و جذاب ساک ورزشی دنا ال وی مشکی

ساک ورزشی دنا ال وی مشکی یکی از زیباترین انواع ساک‌های ورزشی است که قطعا برای دختر خانم‌های اسپرت پسند و آقایانی که به دنبال ساک‌های ساده هستند، یک انتخاب عالی خواهد بود. این محصول دارای جنس چرم مصنوعی است و همین موضوع ظاهر آن را رسمی‌تر کرده است. بندها، بدنه و بخش‌های دیگر ساک ورزشی نیز با رنگ مشکی طراحی شده‌اند تا ضمن زیبایی ظاهری، بتوانند همخوانی خود را با یکدیگر حفظ کنند. زیبایی این ساک مسافرتی در تضاد ایجاد شده به واسطه به کار رفتن نماد ال وی با رنگ سفید و بدنه مشکی رنگ است. دوخت تمیز و مرغوب این ساک ورزشی نیز دلیلی برای زیبایی بیشتر آن محسوب می‌شود.

خرید و قیمت ساک چرمی ال وی مشکی از سوشیانت کاور

کیفیت ساک چرمی ورزشی برای استفاده روزانه در اولویت بسیاری از شما است. ما در سوشیانت کاور تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کنیم و این ساک نیز جزء این محصولات است. شما می‌توانید ساک مسافرتی مدل دنا ال وی مشکی را از طریق این سایت با تخفیف مناسب خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید. ناگفته نماند که با توجه به کیفیت بالای این ساک ورزشی، 24 ماه ضمانت نیز به شما ارائه می‌کنیم.

مشخصات

مشخصات

وزن800 کیلوگرم
ابعاد55 × 30 × 30 سانتیمتر
پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!