آماده ارسال

ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد (24 ماه ضمانت تولیدی)

33.3
خرید محصول ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد (24 ماه ضمانت تولیدی)

قیمت: Original price was: ۷۴۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۹۹,۹۰۰ تومان.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
شناسه محصول: 02080112
معرفی کوتاه محصول

ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد (24 ماه ضمانت تولیدی)

  • قابل شستشو
  • دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول
  • امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت
  • ثبات رنگی در برابر نور خورشید
  • ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت
  • مقاوم در برابر لکه پذیری
  • مقاوم دربرابر گسترش آتش
توضیحات

خرید ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد انتخابی مطمئن برای باشگاه و سفر

فعالیت در یک رشته ورزشی یا مسافرت‌های کوتاه، نیازمند حمل وسایلی خاص و کاربردی می‌باشد. گاهی فرد برای جمع آوری لوازم خود، به کیفی با قابلیت حمل آسان، جادار، مقاوم و زیبا نیازمند است اما زمان زیادی برای جستجوی فروشگاه‌های مختلف را ندارد. در این مواقع مراجعه به فروشگاه سوشیانت کاور به او کمک می‌کند تا در کمترین زمان، محصولی زیبا، مقاوم و قیمت مناسب خریداری نماید. ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد یکی از خاص‌ترین و زیباترین محصولات سوشیانت کاور بوده که همراه مناسبی برای حمل و حفاظت از وسایل شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این محصول و مزایای خرید آن به طور کامل آشنا شوید.

مزایای خرید ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد چیست؟

ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد از مواد اولیه مقاومی تشکیل شده و علاوه بر زیپ و دسته باکیفیت، از دوخت استانداردی برخوردار است. جنس رویه این کیف در برابر نور خورشید، نفوذ رطوبت و گسترش آتش بسیار مقاوم بوده و طی استفاده در زمان طولانی، دچار ساییدگی نخواهد شد. شستشوی این محصول به آسانی امکان پذیر بوده و تغییر رنگ و کیفیت بافت را به همراه نخواهد داشت. علاوه بر رنگبندی جذاب و امکان حمل آسان، این کیف فضای مناسبی برای قرار دادن انواع لوازم ورزشی و مسافرتی خواهد داشت. استفاده از آستر و پارچه‌های مرغوب باعث شده تا لوازم ورزشی شما در این ساک دچار بوی نامطبوع نشوند؛ به این ترتیب وسایل شما به بهترین شکل محافظت و حمل خواهند شد. با توجه به مزایای گفته شده، شما با خرید ساک ورزشی و مسافرتی ال‌ وی زرد نیازی به خرید یک کیف مسافرتی نداشته و استایلی شیک، جذاب و چشمگیر برای خود خواهید ساخت.

ساک ورزشی و مسافرتی ال‌ وی زرد هدیه‌ای مناسب و کاربردی

گاهی برای مناسبت‌های مختلف، نیاز به خرید کادویی کاربردی و جذاب خواهید داشت؛ هدیه‌ای که از وسایل تکراری و همیشگی انتخاب نشود و برای فرد مقابل قابل استفاده قرار گیرد. پیشنهاد ما به شما، ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد خواهد بود؛ این محصول به دلیل رنگ‌بندی جذاب‌ و کیفیت بالا، هدیه‌ای به یاد ماندنی بوده که در عین حال، نیاز فرد مقابل برای خرید ساک ورزشی و باشگاهی را از بین خواهد برد. با توجه به قیمت منحصر بفرد این محصول، توصیه می‌کنیم با خرید آن هدیه‌ای شیک، زیبا و مفید برای دیگران تهیه نمایید.

خرید ساک ورزشی و مسافرتی باکیفیت از سوشیانت کاور

مجموعه سوشیانت کاور با بهره گیری از جدیدترین دستگاه‌های موجود، اقدام به تولید محصولاتی مانند روکش صندلی، روکش فرمان و ساک ورزشی و مسافرتی می‌نماید. محصولات این مجموعه از مواد اولیه مرغوب و مقاوم تشکیل شده و با درنظر گرفتن ترندهای روز، طراحی و تولید می‌شوند. ساک ورزشی و مسافرتی ال‌ وی زرد یکی از محصولات پرطرفدار و جذاب سوشیانت کاور بوده که به دلیل کیفیت بالا، با ضمانت 24 ماهه به مشتریان عرضه می‌شود. در صورتی که قصد دارید یک کیف جادار، باکیفیت و بادوام برای حمل وسایل باشگاه و سفر خود‌ انتخاب‌ نموده و هزینه مناسبی برای آن پرداخت کنید، ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد را از این مجموعه خریداری نمایید. سوشیانت کاور با تولید و عرضه مستقیم، محصولات خود را با قیمتی مناسب‌تر از دیگر فروشگاه‌ها ارائه می‌نماید. برای مشاهده قیمت ساک ورزشی و مسافرتی ال وی زرد و دیگر محصولات این مجموعه، به سایت سوشیانت کاور مراجعه نمایید.

مشخصات

مشخصات

وزن800 کیلوگرم
ابعاد55 × 30 × 30 سانتیمتر
پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
Original price was: ۷۴۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۹۹,۹۰۰ تومان.