آماده ارسال

ساک ورزشی و مسافرتی، برزنت چریکی سبز، آدیداس

33.4
خرید محصول ساک ورزشی و مسافرتی، برزنت چریکی سبز، آدیداس

قیمت: Original price was: ۷۴۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۹۹,۰۰۰ تومان.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
شناسه محصول: 01170207
معرفی کوتاه محصول

ساک ورزشی و مسافرتی، برزنت چریکی سبز، آدیداس

  • قابل شستشو
  • دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول
  • امکان شستشو چندین باره، بدون افت کیفیت
  • ثبات رنگی در برابر نور خورشید
  • ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت
  • مقاوم در برابر لکه پذیری
  • مقاوم دربرابر گسترش آتش
توضیحات

ساک ورزشی و مسافرتی، برزنت چریکی سبز، آدیداس‎، یکی از زیباترین انواع ساک‌های ورزشی تولید شده توسط سوشیانت کاور است. این ساک دارای آرم آدیداس بوده و مناسب افرادی است که به برند آدیداس علاقه زیادی نشان می‌دهند. جنس مرغوب و قابل شستشوی این ساک مسافرتی، دوام و عمر مفید آن را چندین برابر می‌کند. ظاهر این ساک مسافرتی به صورت اسپرت است و خانم‌ها و آقایان اسپرت پسند می‌توانند آن را برای حضور در باشگاه و محیط‌های ورزشی مورد استفاده قرار دهند.

مشخصات ساک ورزشی برزنتی آدیداس

ساک ورزشی و مسافرتی برزنتی آدیداس چریکی سبز یکی از زیباترین انواع ساک‌های ورزشی است که هم کیفیت بالایی دارد، هم اینکه به کار رفتن برند آدیداس روی آن باعث شده تا ظاهر رسمی‌تری به خود بگیرد. جنس این ساک ورزشی از برزنت است که جزء مقاوم‌ترین پارچه‌هایی شناخته می‌شود که برای ساخت و تولید انواع ساک ورزشی استفاده می‌گردد. داخل این ساک ورزشی با ابر و آستر مناسب پوشش داده است تا طول عمر بسیار بیشتری داشته باشد و وزن‌های بیشتری را تحمل کند. به کار رفتن آستر باکیفیت در این ساک ورزشی باعث شده تا رطوبت در آن جذب شود و احتمال بو گرفتن ساک به حداقل برسد.

شما می‌توانید هر چند بار که نیاز دارید این ساک را بشویید، بدون اینکه نگران خرابی یا افت کیفیت آن باشید. ثبات سایشی این کیف بسیار بالاست و در برابر رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. مقاومت بالا در برابر لکه پذیری و همچنین عدم تغییر رنگ در اثر مواجهه با نور خورشید، از جمله مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود. آرم آدیداس به کار رفته روی این ساک ورزشی دارای دوخت بسیار مرغوب و با استحکامی است. ماندگاری و دوام حداکثری این ساک ورزشی به لطف به کار رفتن پارچه‌های بسیار مرغوب در آن باعث شده تا بتوان با اطمینان خاطر آن را به بانوان و آقایان ورزشکار معرفی کرد.

بند قابل تنظیم و محفظه‌های متعدد این محصول

ساک ورزشی برزنتی چریکی سبز دارای 3 محفظه مختلف برای قرار دادن وسایل کوچک و بزرگ است. در دو طرف این ساک دو زیپ کوچک قرار دارند که می‌توانید وسایل مهم و ضروری خودتان را در آن‌ها قرار دهید. در وسط ساک ورزشی نیز یک زیپ بزرگ قرار داده شده که کافیست وسایل دیگر خودتان را مانند کیف، لباس ورزشی و حوله در آن قرار دهید. با وجود سبک بودن این ساک ورزشی می‌توانید از حداکثر ظرفیت آن نیز بهره مند شوید. بند قابل تنظیم این ساک ورزشی به شما این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر ساک را جابجا کنید. همچنین دو بند کوچک نیز با رنگ مشکی و با استحکام بالا روی محصول دوخته شده‌اند تا امکان جابجایی آن را با سهولت بیشتری فراهم کنند.

خرید آنلاین ساک آدیداس برزنتی سبز با بهترین قیمت

اگر این ساک آدیداس برزنتی مورد پسند شما است، می‌توانید آن را با قیمت تولیدی و بدون واسطه از طریق سایت سوشیانت کاور خریداری کنید. این محصول هم پسرانه است، هم دخترانه. می‌توانید به دلیل سایز نسبتا بزرگ آن، برای مسافرت‌های چند روزه نیز از این ساک استفاده کنید.

مشخصات

مشخصات

وزن850 کیلوگرم
ابعاد55 × 30 × 30 سانتیمتر
پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
Original price was: ۷۴۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۹۹,۰۰۰ تومان.