برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

قیمت بالش پشت گردنی ماشین

بالشتک پشت گردنی خودرو؛ طبی ، بسیار شیک و بهترین قیمت

بالشتک پشت گردنی جزء اصلی ترین لوازم جانبی داخل خودرو محسوب می شود. از لحاظ موقعیت نصب در بخش بالای صندلی ها اتصال می یابند و باعث می شود افراد در زمان تکیه دادن احساس راحتی بالایی در قسمت گردن و شانه ها داشته باشند.

نوع ساختاری که بالشتک های پشت گردنی دارند بسیار نرم و راحت است. الیاف آن کاملا استاندارد و دارای آستری های با کیفیت می باشند. از طرفی این محصول به صورت طبی طراحی شده است. در نتیجه از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی کلی و فرم دهی محصول استفاده شده است. به همین دلیل کاملا طبیعی است که در زمان استفاده و بعد از آن هیچ گونه مشکل مفصلی در ناحیه گردن نداشته باشید.

در حال حاضر این نوع از لوازم جانبی خودرو آمار فروش بسیار بالایی دارند و افراد با این هدف این لوازم را تهیه می کنند که بتوانند در داخل خودرو به مدت طولانی تری بمانند و از رانندگی خود لذت ببرند. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری در مورد این محصول منحصر به فرد ذکر می کنیم. قطعآ خواندن این اطلاعات ارزشمند منجر به آن خواهد شد که شما نیز چنین محصولی را برای خودرو خود خرید کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.

ظاهر شیک و زیبای بالشتک پشت گردنی صندلی

علی رغم کارایی بسیار بالایی که بالشتک پشت گردنی صندلی خودرو دارد از یک ظاهر شیک و بسیار زیبا برخوردار است. نوع طراحی که برای محصول پیاده سازی شده است گواه این مدعا می باشد. به این صورت که ساختار با سایز کوچک همراه با انحنا در قسمت لبه ها دارند. میزان ضخامت و ارتفاعی که برای بالشتک ها به کار گرفته شده است کاملا استاندارد می باشد.

در نتیجه در زمان نصب در قسمت بالای صندلی کاملا روی آن فیت می شوند و در زمان تکیه دادن نیز متوجه فرم استاندارد در نشستن خود و بطور کلی راحتی بالا خواهید شد. بنابراین کارگاه های تولیدی سرمایه گذاری خوبی برای زیباسازی این نوع از لوازم پرکاربرد در داخل خودرو خواهند کرد. البته قیمت فروش آنها نیز چندان بالا نیست و هر فردی می تواند آنها را خریداری کند. هدف اصلی حفظ سلامتی رانندگان و جلوگیری از بیماریهای مفصلی و گردنی می باشد. پس معیار زیبایی و شیک بودن محصول جزو اولویت های بعدی خرید خواهد بود.

ظاهر شیک و زیبای بالشتک پشت گردنی صندلی

نحوه استفاده از بالش پشت گردنی اتومبیل

برای استفاده از بالشتک پشت گردنی فرایند چندان پیچیده ای را در پیش ندارید. شما کافی است برای صندلی راننده و سرنشینان این بالشتک ها را در قسمت بالایی صندلی نصب کنید. نوع طراحی بالشتک ها به این صورت است که در قسمت پشتی آن یک بند مخصوص وجود دارد که کاملا بر روی صندلی ها قفل می شود.

شما در هر زمانی که بخواهید می توانید این بالشتک ها را باز کنید یا مجددا آنها را به صندلی ها متصل کنید. این قطعات کوچک جزء وسایل اضافی تلقی نمی شوند و می توانند همیشه بر روی صندلی ها باقی بمانند. از لحاظ ظاهری نیز کاملا هماهنگ و سازگار با محیط داخلی خودرو و همچنین طرح و رنگ روکش های صندلی هستند. حتی شما می توانید با نصب این بالشتک ها باعث زیباتر شدن فضای داخلی خودرو شوید. بندهایی که برای نصب بالشتک ها تعبیه شده است مقاومت بالایی دارند در نتیجه دچار شل شدگی و جدا شدن از بخش بالای صندلی نخواهند شد.

عدم لکه پذیری و قابلیت شستشوی محصول

سطوح داخلی خودرو بنا به دلایل مختلف مانند استفاده طولانی مدت, تعریق بدن و رطوبت ممکن است دچار آلودگی یا تغییر رنگ شوند. البته جنس الیافی که در ساخت بالشتک ها استفاده شده است کاملا در چنین شرایطی مقاوم می باشد. اما به دلیل شدت تنش های موجود بروز آلودگی در سطح بالشتک کاملا طبیعی است.

اما شما می توانید با یک مرحله شستشو و آن هم استفاده از مواد شوینده مناسب و یک اسفنج ساده تمام آلودگیهای روی بالشتک پشت گردنی را پاکسازی کنید. جنس الیاف محصول در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر است و درنتیجه راحتتر نظافت و پاکسازی می شوند. شما تنها باید مراقب باشید که از مواد شوینده اسیدی استفاده نکنید. همانطور که گفته شد یک اسفنج ساده و همینطور یک ماده شوینده معمولی و بدون ترکیبات آسیب زا کافی خواهد بود.

نحوه استفاده از بالش پشت گردنی اتومبیل

الیاف توپی درجه 1 در ساخت محصول

در داخل بالشتک پشت گردنی یک نوع الیاف توپی خاص استفاده شده است که باعث ایجاد حالت ارتجاعی در محصول می شود. یعنی اگر شما به این محصول کاملا تکیه دهید و مجددا بلند شوید فرم بالشتک به حالت اولیه بر میگردد.

این حالت ارتجاعی مزیت ارزشمندی برای بالشتک ها خواهد بود. به همین دلیل سطح روی آنها دچار چروک شدگی و از فرم افتادگی نمی شود. شما می توانید به راحتی در یک بازه زمانی بلند مدت از آنها استفاده کنید. این محصول تنها برای افراد سالم نیست. بلکه اشخاصی که دچار دیسک گردن و درد در ناحیه مهره های گردن هستند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند.

الگوی مناسب بالش پشت گردنی خودرو با فرم صندلی

اگر بالشتک پشت گردنی را بطور کامل روی صندلی ها نصب کنید متوجه سازگاری و هماهنگی آنها با ساختار کلی صندلی خواهید شد. به این صورت که نه دارای سایز بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک هستند. با الگوی قاب صندلی هم راستا و هماهنگ می باشند. این موضوع فوق العاده اهمیت دارد. مهمترین تاثیر این است که کابین داخلی خودرو از لحاظ نما از بین نمی رود و باعث می شود شما در هر شرایطی اجازه دهید پشت گردنی ها روی صندلی ها باقی بماند.

قیمت بالش پشت گردنی ماشین

با توجه به طرح بندی ها و نمونه های مختلفی که از این بالشتک پشت گردنی صندلی خودرو طراحی و ساخته شده است ممکن است یک تفاوت قیمتی بین آن ها وجود داشته باشد. اما در مجموع همه اقلام در پایین ترین قیمت به مشتریان عرضه می شوند. از طرفی این محصولات در یک فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند.

با حذف واسطه ها و همچنین فروش از تولید به مصرف می توان باعث کاهش قیمت محصول شد. لذا شما یک پشت گردنی بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب را خرید خواهید کرد. تنها کافی است یک زمان و وقت کافی برای انتخاب و مقایسه نمونه های مختلف صرف کنید تا در نهایت بتوانید به تکمیل خرید اینترنتی بپردازید.

بالشتک پشت گردنی خودرو؛ طبی ، بسیار شیک و بهترین قیمت

فروشگاه سوشیانت کاور عرضه کننده متنوع ترین لوازم جانبی خودرو

مشتریان گرامی می توانند در فروشگاه سوشیانت کاور یک تجربه خرید لذت بخش اینترنتی را داشته باشند. به این صورت که شما می توانید با انتخاب چندین محصول و انجام مقایسه جزئی مناسب ترین نمونه را خرید کنید. این فروشگاه آنلاین فرصت زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا دقیقا محصولی را انتخاب کنید که متناسب با ذوق و سلیقه شما و از همه مهم تر نیاز شما می باشد.

جهت دریافت مشاوره فوری خرید انواع پشت گردنی با شماره ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ تماس بگیرید.

  • اخوت
  • مرداد 14, 1402
  • 782 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!