برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

تولید کیف مسافرتی با سایز و رنگ بندی متنوع و دوام بالا

تولید کیف مسافرتی با سایز و رنگ بندی متنوع و دوام بالا

سفر کردن برای حفظ روحیه و کاهش تنش‌های روحی و جسمی روزمره بسیار عالی است. با این حال برای اینکه یک سفر عالی را تجربه کنید، نیاز به تجهیزات مناسب نیز خواهید داشت. کیف مسافرتی یکی از انواع این تجهیزات است که برای قرار دادن وسایل مختلف از جمله لباس، وسایل شخصی، محصولات بهداشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید کیف مسافرتی با توجه به تقاضای مردم برای خرید این کیف‌ها بسیار افزایش پیدا کرده و در مجموعه سوشیانت کاور با بهترین کیفیت و مواد اولیه انجام می‌شود.

تولید کیف مسافرتی با تنوع سایز

کیف مسافرتی به کیف‌های کوچکی گفته می‌شود که می‌توانند به صورت دستی برای جابجایی وسایل مهم و البته با حجم کم مورد استفاده قرار گیرند. سایز کیف‌های مسافرتی استاندارد را می‌توان کمی بزرگ‌تر از سایز یک کیف ورزشی دانست. با این حال هر یک از افرادی که نیاز به خرید کیف‌های مسافرتی دارند، بسته به نیاز خود نیاز به خرید کیف‌های مسافرتی با سایز خاص دارند. از این رو تولید کیف مسافرتی باید با تنوع سایز زیاد انجام شود تا هر فردی با توجه به شرایط خود، یک کیف سفری مناسب را خریداری کند. کیف‌های مسافرتی سایز کوچک برای سفرهای کمتر از 2 روز و کیف‌های مسافرتی سایز متوسط و بزرگ برای سفرهای طولانی‌تر مناسب‌اند.

تولید کننده کیف مسافرتی با دوام

کیف‌های مسافرتی برای قرار دادن وسایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. تصور کنید که می‌خواهید وسایل ضروری بهداشتی، شخصی و انواع لباس را در یک کیف مسافرتی کوچک قرار دهید. وزن این کیف به شدت بالا می‌رود و این موضوع می‌تواند فشار زیادی را به دسته‌ها و کفی کیف وارد کند. از این رو باید تولید کیف مسافرتی به گونه‌ای انجام شود که از نظر دوام بتوان با خیالی راحت در مورد آن صحبت کرد. استفاده از متریال باکیفیت برای ساخت کیف‌های مسافرتی و همچنین به کار رفتن پارچه‌های مرغوب و زیپ با دوام در این کیف‌ها، عملکرد آن‌ها را بهبود خواهد بخشید.

ساک ورزشی و مسافرتی / کیف استخری رنگ چریکی Nike

تولید انواع کیف سفری قابل شستشو

کیف‌های مسافرتی همواره در معرض آلودگی قرار دارند. همین که آن‌ها را در ماشین‌های مختلف جابجا کنید و در هتل ببرید باعث کثیفی آن‌ها خواهد شد. این موضوع به ویژه در هنگامی که مشتریان کیف‌های مسافرتی رنگ روشن را انتخاب می‌کنند، احساس می‌شود. تولید کیف مسافرتی قابل شستشو می‌توانند دغدغه افراد را برای به همراه داشتن این کیف‌های مسافرتی برای همیشه برطرف کند. انواع کیف‌های مسافرتی تولید شده در این مجموعه با پارچه‌های قابل شستشو هستند و می‌توانید هر زمانی که نیاز بود آن‌ها را بشویید و مورد استفاده قرار دهید.

کیف مسافرتی با زیپ‌های مقاوم

زیپ یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در کیف‌های مسافرتی محسوب می‌شود. بسیاری از کیف‌های تولیدی موجود در بازار به ویژه کیف‌های ایرانی دارای زیپ‌های ضعیفی هستند. همین که چند بار آن‌ها را باز و بسته می‌کنید، متوجه می‌شوید به خوبی کار نمی‌کنند و آسیب می‌بینند. کیف‌های مسافرتی با زیپ‌های مقاوم می‌توانند حتی با وجود چندین بار باز و بسته کردن، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. زیپ‌های ضخیم و با قابلیت تحمل فشار بالا در کنار جنس بدنه بسیار مقاوم این کیف‌های مسافرتی، دوام، ماندگاری و همچنین استفاده طولانی مدت از این کیف‌ها را تضمین می‌کند.

کارگاه تولید کیف مسافرتی با تجهیزات حرفه‌ای

کیفیت کیف مسافرتی مردانه و زنانه وابسته به تیم فنی تولید کننده و تجهیزاتی که بدین منظور استفاده می‌شوند، است. در کارگاه‌های تولید کیف‌های مسافرتی باید حتما به کیفیت این کیف‌ها و دوام و ماندگاری آن‌ها توجه زیادی گردد؛ اما متاسفانه برخی از کارگاه‌های تولیدی صرفا به قیمت توجه دارند و اصلا از تجهیزات حرفه‌ای و مواد اولیه مرغوب برای تولید کیف‌های مسافرتی استفاده نمی‌کنند. در کارگاه تولید کیف مسافرتی سوشیانت کاور، از تجهیزات باکیفیت برای تولید این کیف‌ها با سرعت بالا استفاده می‌شود. همچنین تکنسین‌های متخصص حاضر در این کارگاه روی کیفیت نهایی کیف‌های مسافرتی تمرکز بسیار زیادی دارند. از این رو با یک سری معیارها محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند.

تولیدی کیف مسافرتی عمده

فروش عمده کیف مسافرتی در سال‌های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. با گسترش نیاز مردم به سفر و همچنین لازمه سفرهای چند روزه شاغلان حوزه‌های مختلف، کیف‌های مسافرتی نیز روز به روز بیشتر به فروش می‌روند. خرده فروشان این کیف‌ها در سراسر کشور باید آن‌ها را با تنوع رنگ، مدل و سایز خریداری و به مشتریان عرضه کنند. مرکز تولید عمده کیف‌های مسافرتی، کیف‌ها را با حجم بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند. می توانید برای خرید عمده کیف‌های مسافرتی از سراسر کشور ایران اقدام کنید تا با ارسال سریع آن‌ها را درب فروشگاه یا شرکت خود دریافت نمایند.

کیف ورزشی/ استخری مشکی آدیداس

تولیدی کیف مسافرتی در تهران

تهران مرکز تولید و تجارت محصولات مختلف از جمله انواع کیف مسافرتی است. بسیاری از کارگاه‌های تولید کیف مسافرتی در تهران در تلاش‌اند که محصولات خود را باکیفیت عالی به بازار عرضه کنند تا خرده فروشان نیز بتوانند محصولات خود را اطمینان به مشتریان عرضه کنند. سوشیانت کاور به عنوان تولیدی کیف در تهران شناخته می‌شود که همواره به خروجی نهایی محصولات توجه دارد. تمامی محصولات تولیدی این مجموعه در تهران به سایر شهرهای ایران ارسال می‌شوند. از این رو تمامی خرده فروشان می‌توانند برای خرید عمده کیف‌های سفری با قیمت ارزان و کیفیت بالا با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

سوشیانت کاور؛ تولید و پخش عمده کیف مسافرتی

مراکز تولید کیف‌های مسافرتی معمولا امکان پخش عمده محصولات را به صورت مستقیم فراهم نکرده‌اند. این موضوع باعث افزایش هزینه‌های فروش این محصولات به دلیل وجود واسطه‌ها خواهد شد. تولید و پخش عمده کیف مسافرتی با کمک شرکت سوشیانت کاور و تیم فنی و متخصص در حوزه بازاریابی انجام می‌شود. از این رو تمامی مردم در تهران و شهرهای دیگر کشور ایران که نیاز به خرید کیف‌های مسافرتی به صورت عمده برای خرده فروشی در فروشگاه خود دارند، می‌توانند از مجموعه سوشیانت کاور برای خرید محصولات کمک بگیرند. این مجموعه امکان پخش و فروش عمده کیف مسافرتی زنانه و مردانه را با قیمت باورنکردنی و جنس بسیار عالی فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!