برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

15 مدل از انواع ساک سفری؛ مناسب هر سلیقه ای

15 مدل از انواع ساک سفری؛ مناسب هر سلیقه ای

همه ما با انواع ساک سفری آشنایی داریم و می‌دانیم که این محصول به واسطه داشتن گنجایش مناسب محل ذخیره وسایل شخصی و اقلامی است که در طول سفر به آنها احتیاج داریم. هر فردی که میخواهد به مسافرت برود باید یک نوع کیف را همراه خود داشته باشد. کیفی که امنیت وسایل را حفظ کند و بتوان در داخل آن با نظم بالا و چینش ایده آل وسایل ضروری را قرار داد.

از آنجاییکه مدل‌ها و طرح های بسیار متعدد برای محصول وجود دارد در این مقاله می‌خواهیم 15 نمونه از آنها را معرفی کنیم. بنابراین هر کاربری با هر سلیقه ای که دارد حداقل یک یا تعداد زیادی را میپسندد و اقدام به خرید می‌کند. پس برای آشنایی با این مدل کیف های مسافرتی یا انواع ساک دستی مسافرتی پارچه ای به ادامه مقاله توجه فرمائید.

1- ساک سفری آبی استقلال

بسیاری از افراد دوست دارند که طرح نما و رنگ بندی ساک سفری آنها متناسب با تیمهای ورزشی باشد. یکی از مدلهای این محصولات علاوه بر رنگ آبی دارای آرم تیم استقلال نیز هست. پس افرادی که طرفدار پرو پا قرص فوتبال و تیم های باشگاهی هستند میتوانند این مدل منحصر به فرد را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کند

2- ساک سفری آرم آدیداس

هر فردی که میانه خوبی با فعالیت های ورزشی دارد تا به امروز نام یا آرم آدیداس را شنیده و دیده است. این برند محبوب در حال حاضر با کیفیت ترین محصولات ورزشی را از جمله کیف‌ها و لوازم جانبی مختلف طراحی و تولید می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها و گروه های تولیدی مختلف نیز این آرم را برای نشان دادن کیفیت ساک باشگاهی یا مسافرتی مورد استفاده قرار میدهند.

ساک ورزشی و مسافرتی سوشیانت چرم آبی پانچ شده ال وی

3- ساک مسافرتی چریکی سبز

نما و طرح چریکی جزو جذاب ترین مدل‌ها محسوب می‌شود. معمولا این نوع طرح مناسب افرادی است که علاقه زیادی به گروه های نظامی، ارتش، کماندو و مواردی از این قبیل دارند. البته این ساک سفری می‌تواند به عنوان یک کیف ورزشی نیز استفاده شود. پس مهمترین مزیت این کیفها دو کاربره بودن آنها و عدم محدودیت برای همراه داشتن آنها جهت کاربری های گوناگون است.

4- ساک سفری برزنتی قرمز با آرم پرسپولیس

این محصول نیز طرفداران خاص خود را دارد و از یک رنگ قرمز بسیار شاد روشن و زیبایی برخوردار است. در کنار آن آرم پرسپولیس نیز با گلدوزی های بسیار زیبا روی کیف مسافرتی دوخته شده است. معمولا این کیف‌ها به دلیل داشتن دوخت و متریال با کیفیت طول عمر بلندمدتی دارند و شاید تا چندین سال بدون آنکه تغییری مبنی بر افت کیفیت داشته باشند قابل استفاده هستند.

5- ساک مسافرتی برزنتی مشکی با آرم تویوتا

پارچه های برزنتی جزو متریال و مواد اولیه پرکاربرد برای ساخت انواع کیف ورزشی همچنین ساک سفری هستند. این پارچه‌ها از انعطاف پذیری بالا و ضخامت و مقاومت استاندارد برخوردار هستند. کاملا سبک می‌باشند و میتواند برای اجزای مختلف کیف‌ها استفاده شود. در کنار آن قرار دادن یک آرم تویوتا به عنوان برند و شرکت خودروسازی بزرگ جذابیت آن را چند برابر میکند.

6- ساک سفری با آرم فلیپ پلین

افرادی که به دنبال کالاهای لوکس مانند لباس های زیبا بروز و مدرن هستند حتما با نام فلیپ پلین آشنایی دارند و میدانند که در صنعت مد و لباس بسیار پیشتاز است. استفاده از آرم های معروف بر روی کیف های ورزشی و مسافرتی نه تنها یک بار تبلیغاتی دارد بلکه باعث می‌شود افراد از این آرم‌ها یک نوع انرژی خاصی را دریافت کنند و احساس خوبی از استفاده از کیف خود داشته باشند.

7- ساک سفری با آرم کاترپیلار

کاترپیلار نیز برای همه ما شناخته شده است. این شرکت از معروفترین مجموعه های مهندسی در تولید موتورهای سنگین مختلف است. این آرم نیز بر روی کیف های مسافرتی و ورزشی جلوه خاصی به محصول میدهد. شرکتهای تولیدی با استفاده از وسایل و تجهیزات مدرن و بروز سعی میکنند آرم های معروف را با ظرافت و جزئیات زیادی روی کیف‌ها گلدوزی کنند.

8- ساک های ورزشی و مسافرتی آرم بی ام دبلیو

این نوع کیف و ساک سفری تا به امروز توانسته است نظر مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کند. استفاده از رنگ بندی های کاملا پایدار و با کیفیت بر روی پارچه کیف‌ها و همچنین قرار دادن آرم بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا روی این کیف‌ها نشان میدهد که تا چه حد سبک متفاوت و مشتری پسندی برای ساخت محصولات در نظر گرفته شده است.

ساک ورزشی و مسافرتی چرم قرمز نیویورک

9- ساک سفری و ورزشی ریبوک

در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت تولید کننده وسایل و تجهیزات ورزشی در آمریکا ریبوک است. استفاده از لوگوهای مرتبط بر روی کیف های ورزشی و مسافرتی شرایطی را فراهم می‌کنند تا این کیف‌ها مطابق با معیارهای روز باشند. افرادی که به دنبال کیف هایی با طرح خاص هستند میتوانند این مدل جذاب را انتخاب کنند.

10- ساک مسافرتی و ورزشی هیوندای

اگر یک اتومبیل برند هیوندای دارید میتوانید با خرید یک ساک سفری یا ورزشی با چنین آرمی کلکسیون داخلی اتومبیل خود را تکمیل کنید. البته محصولات مشابه دیگری همچون جعبه نظم دهنده خودرو نیز وجود دارد که دارای چنین آرمی است. این اقلام در دسته ست های تکمیل کننده ی فضای داخلی خودرو تلقی می‌شوند.

11- ساک های ورزشی و سفری مشکی لوگوی فراری

اگر روی کیف های ورزشی و ساک سفری که دارای آرم های مختلف هستند دقت داشته باشید میتوانید تضاد رنگ را ببینید. یعنی از پارچه های با رنگ مشکی و دیگر رنگ‌ها در کنار آرم های با رنگ متضاد استفاده شده است که این ترکیب رنگ باعث می‌شود هم رنگ کیف‌ها به خوبی دیده شوند و هم لوگوها به راحتی قابل رویت باشند.

12- کیف های سفری با لوگو نایک

این کیف‌ها نیز رنگ بندی های بسیار گوناگونی دارند و همراه با آرم نایک عرضه می‌شوند. زمانی که شما این کیف‌ها را به دلایل مختلف شستشو میدهید لوگوی حک شده روی آن از بین نمیرود و همواره روی ساک سفری باقی می‌ماند. آنچه که در فرایند تولید این کیف یا انواع ساک اورجینال اهمیت دارد استفاده از متریال درجه 1 و ساختار مدرن و شیک است.

13- انواع کیفهای مسافرتی مناسب سنین نوجوان

مدل هایی از این کیف‌ها طراحی و ساخته شده اند که می‌تواند متناسب با روحیات دختران و پسران کم سن و سال باشد. یکی از آنها طرح کیتی است که جزو پرفروش ترین محصولات میباشد. برای مدل های پسرانه نیز آرم های معرفی شده بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد. حتی برخی از آنها در طرح های پوست ماری هستند که جزو مدل های کم نظیر محسوب می‌شوند.

14- انواع کیف‌ها با طرح ال وی در رنگ های متنوع

رنگ های گوناگونی برای کیف‌ها و انواع ساک سفری دارای آرم lv وجود دارد. نمونه های صورتی، فیروزه ای و دیگر رنگ های محصول می‌تواند نظر هر مخاطبی با هر سلیقه ای را به خود جلب کند. آرم ال وی نیز به عنوان یک شرکت فعال در زمینه مد بسیار معروف است. هم در نمونه های ساده هستند و هم در مدل های طرح دار طبقه بندی می‌شوند.

15- ساک سفری با لوگوی نیویورک طلایی

لوگوی نیویورک طلایی یکی از علائم محبوب و پر طرفدار محسوب می‌شود که برای انواع ساک سفری با رنگ طلایی طراحی شدند. همه کیف های معرفی شده اگرچه در لوگوهای متعدد هستند اما اکثرا از یک متریال و جنس یکسان ساخته شده اند و از لحاظ کیفیت نیز یکسان هستند. پس وجود طرح‌ها و نماهای ظاهری مختلف تنها برای برآورده کردن سلایق و نقطه نظرات افراد و مخاطبان مختلف است.

سوشیانت کاور بهترین گروه تولیدی انواع کیف و روکش خودرو در کشور

گروه تولیدی سوشیانت کاور فعالیت خود را تنها محدود به طراحی و ساخت انواع کیف های مسافرتی و ورزشی نمی کند. بلکه این مجموعه توانسته است لوازم جانبی خودرو همچون روکش صندلی اتومبیل را در نمونه های متعدد تولید کند. برای اکثر شرکت های خودروسازی داخلی میتوان از این روکش‌ها استفاده کرد. تنها کافی است در بخش محصولات کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی به تکمیل خرید بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!