برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

بهترین نوع روکش صندلی کوییک؛ طرح جدید، جنس عالی

مرکز تولید روکش صندلی کوییک معمولی و R: با دوام و جنس عالی

کوییک یکی از خودروهای پر فروش و خوش اقبال سایپا بود که با وجود اینکه چند سال از ورود آن به بازار می‌گذرد، اما تقریبا در بسیاری از خیابان‌ها شاهد عبور و مرور این خودرو هستیم. کوییک یک ماشین هاچ بک است که البته قرار بود به صورت کراس اور طراحی شود، اما در هر صورت نتوانست در این زمینه موفق شود. با وجود محبوبیت و شمار خریداران متعدد این ماشین، نیاز به تولید روکش صندلی کوییک بسیار افزایش پیدا کرده است. چرا که عملا روکش‌های صندلی فابریک روی این خودرو به راحتی خراب می‌شوند و امکان تعویض و شستشوی آن‌ها به سادگی وجود ندارد. سوشیانت کاور به عنوان بهترین مرکز تولیدی روکش صندلی کوییک در تهران، محصولات خود را با تنوع، دوام و جنس عالی به بازار عرضه می‌کند.

تولید روکش صندلی کوییک معمولی

کوییک معمولی همچنان به عنوان پرفروش‌ترین کوییک موجود در بازار شناخته می‌شود. اگرچه با آمدن نسل جدیدی از این خودرو به نام کوییک S و کوییک GXL، شاهد کمی تغییر در این نوع خودرو هستیم، اما همچنان رنگ بدنه این ماشین به صورت یکدست و یک رنگ است. تولید روکش صندلی کوییک معمولی با کوییک R از نظر ساختار تفاوتی ندارد، اما از نظر طراحی و رنگ می‌توان کمی تفاوت میان این دو نوع روکش قائل شد. روکش‌های صندلی کوییک معمولی هم با جنس پارچه‌ای و هم با جنس چرمی تولید می‌شوند. بافت این روکش‌ها زیباست و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توان با خیالی راحت از آن استفاده نمود.

تولید روکش صندلی کوییک R

خودروی کوییک R با ظاهر مشابه با کوییک معمولی طراحی شد، اما سایپا تلاش کرد که این خودرو را با ظاهر جوان پسندتر به بازار عرضه کند. به همین خاطر بخش‌هایی از خودرو به صورت دو رنگی طراحی شده‌اند. تولید روکش صندلی کوییک R از نظر ساختار و سایز با کوییک معمولی یکسان است؛ اما روکش‌های صندلی R بهتر است که با ظاهر اسپرت پسندتر طراحی شوند. می‌توان بسته به دو نوع رنگ به کار رفته در بدنه این خودرو، رنگ مناسب روکش صندلی را نیز انتخاب نمود.

تولید روکش صندلی ماشین کوییک با تنوع رنگ و طرح

انتخاب روکش صندلی سلیقه‌ای است. هر یک از افراد بسته به سبک و سیاق استایل خود و ماشین خودشان، می‌توانند بهترین روکش صندلی را انتخاب کنند و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرند. تولید کننده روکش صندلی کوییک موظف است که محصولات خود را با تنوع رنگ و طرح به بازار عرضه کند. نحوه دوخت و لمسه کاری شدن هر یک از روکش‌های صندلی روی زیبایی آن‌ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اکثر روکش‌های صندلی جدید به صورت ترکیبی رنگ مشکی و رنگ‌های روشن‌تر طراحی می‌شوند تا بتوان آن‌ها را برای خودروی کوییک اسپرت مورد استفاده قرار داد. با این حال، امکان سفارش روکش‌های صندلی با رنگ یکدست نیز وجود دارد.

روکش صندلی خودرو دنا و دنا پلاس تمام چرم خرجکار قرمز مدل الوند

تولید کننده روکش صندلی کوییک با دوخت بسیار تمیز

دوخت روکش صندلی کوییک و هر خودروی دیگری، روی زیبایی آن تاثیر بسیار زیادی دارد. اکثر تولید کنندگان حرفه‌ای روکش‌های صندلی، روی کیفیت دوخت دقت بسیار زیادی می‌کنند و حتما از تجهیزات حرفه‌ای برای دوخت دقیق، منظم و با کیفیت کمک می‌گیرند. هر چقدر دوخت روکش صندلی ماشین کوییک تمیزتر باشد، ظاهر کابین داخلی ماشین نیز زیباتر خواهد بود. هر تولید کننده‌ای باید به این موضوع در هنگام تولید روکش صندلی توجه داشته باشد تا از زیبایی ظاهری و دوام روکش‌ها نهایت لذت را ببرد.

کارگاه تولید روکش صندلی کوییک با تیم و تجهیزات حرفه‌ای

خروجی روکش صندلی که روی خودروی خودتان نصب می‌کنید، وابسته به کیفیت تولیدات کارگاه است. کارگاه تولید روکش صندلی کوییک باید از تجهیزات حرفه‌ای برای برش کاری، دوخت و انجام اقدامات دیگر و همچنین تکنسین‌ها و تیم متخصص تشکیل شود تا بتواند به بهترین شکل روکش‌های صندلی را تولید و به بازار عرضه نماید. در کارگاه‌های تولید روکش صندلی کوییک سوشیانت کاور، ابتدا از تخصص و تجربه تیم کمک گرفته می‌شود. چرا که همراهی تیم با تجهیزات به روز و حرفه‌ای، باعث تولید روکش‌های باکیفیت برای خودروی کوییک خواهد شد.

تولیدی روکش صندلی کوییک عمده

عمده فروشی‌های تهران، امکان خرید عمده انواع روکش صندلی کوییک را فراهم می‌کنند. اما به هر حال خرید بدون واسطه روکش صندلی ماشین کوییک از تولید کننده، می‌تواند نیاز خرده فروشان را به خرید روکش‌های صندلی باکیفیت و با حداقل سود برطرف کند. مرکز تولیدی روکش صندلی کوییک عمده سوشیانت کاور، ابتدا محصولات خود را در کارگاه اختصاصی خود تولید می‌کند. سپس با توجه به جنس، نوع دوخت و همچنین جزئیات روکش صندلی، قیمت گذاری آن را انجام می‌دهد. در نهایت مشتریان خرید عمده می‌توانند برای خرید عمده و بدون واسطه روکش‌های صندلی با این مجموعه در ارتباط باشند.

روکش صندلی خودرو دنا و دنا پلاس تمام چرم خرجکار قرمز مدل الوند

بهترین تولیدی روکش صندلی کوییک در تهران

روکش صندلی را می‌توان به عنوان ضروری‌ترین تجهیزات داخلی کابین خودرو شناخت. روکش‌های صندلی زمانی زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی ماشین شما می‌دهند که با بهترین کیفیت دوخت و پارچه ساخته شده باشند. حتی استاندارد بودن روکش صندلی پس از تولید و برای نصب اهمیت زیادی دارد. چون اگر سایز روکش استاندارد نباشد، به خوبی روی صندلی خودرو قرار نمی‌گیرند و ظاهر زیبای خود را از دست خواهد داد. از این جهت انتخاب بهترین تولیدی روکش صندلی کوییک در تهران اهمیت زیادی خواهد داشت که خوشبختانه شرکت سوشیانت کاور به عنوان بهترین تولید کننده روکش صندلی ماشین‌های ایرانی در تهران شناخته می‌شود.

تولید و پخش عمده روکش صندلی کوییک در سوشیانت کاور

پخش عمده روکش صندلی کوییک با هدف ارائه بهترین روکش‌های صندلی با قیمت مناسب و البته کیفیت بالا باعث شده تا ما در مرکز تولید روکش صندلی کوییک، محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه کنیم. تولید و پخش عمده روکش صندلی کوییک تخصص کارشناسان و تیم فنی و فروش سوشیانت کاور است تا مشتریان بدون دغدغه حضور در تهران، بتوانند به صورت اینترنتی و تلفنی، خرید عمده انواع روکش صندلی را انجام دهند. در صورت نیاز به خرید عمده انواع روکش صندلی کوییک، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به صورت اصولی با شما در مورد نحوه خرید عمده صحبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!