برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

روکش صندلی چرم

تولیدی روکش صندلی چرم متنوع و باکیفیت برای انواع خودرو

بدون شک یکی از پرفروش‌ترین انواع روکش‌های صندلی موجود در بازار، روکش صندلی چرم است که با ظاهر جذاب و اسپرت خودش می‌تواند برای انواع خودروها مورد استفاده قرار گیرد. روکش صندلی خودرو چرم به دلیل داشتن ظاهر جذاب، کیفیت بالا و همچنین ماندگاری مناسب، می‌تواند برای طراحی داخل کابین خودرو گزینه بسیار خوبی باشد. شما می‌توانید از مرکز تولیدی روکش صندلی چرم، این روکش‌ها را با بهترین کیفیت سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید. در این صورت خیالتان از بابت سلامت صندلی‌های فابریک خودرو راحت خواهد بود.

تولید روکش صندلی چرم برای انواع خودرو

روکش صندلی خودرو به عنوان یک کاور پوشش دهنده برای روکش‌های صندلی فابریک شناخته می‌شود تا آسیبی به صندلی فابریک خودرو وارد نشود. این روکش‌ها در دو مدل پارچه‌ای و چرمی در بازار موجود هستند که روکش صندلی چرم خودرو، جزء بهترین روکش‌ها است. تولید این روکش‌ها باید با کمک بهترین پارچه‌های چرمی موجود در بازار انجام شود تا از نظر کیفیت، دوام و همچنین عدم پوسیدگی این روکش‌ها خیالمان راحت باشد.

با توجه به نیاز صاحبان خودروهای مختلف، در حال حاضر امکان تولید روکش صندلی با جنس چرم برای انواع خودروها فراهم شده است. در مجموعه تولیدی روکش صندلی سفارشی سوشیانت کاور، بهترین روکش‌های صندلی خودرو با دوام بالا و ماندگاری حداکثری به شما عرضه می‌شوند تا بتوانید از زیبایی هر یک از این روکش‌ها نهایت لذت ببرید.

تولیدی روکش صندلی چرم در تهران

در تهران مراکز مختلفی تحت عنوان تولیدی روکش صندلی چرم عمده فعالیت می‌کنند. هر یک از این مجموعه‌ها نیز در تلاش هستند که محصولات متمایز و خاصی را به بازار عرضه کنند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند. خوشبختانه تیم سوشیانت کاور نیز به لطف تخصص و تجربه و به کارگیری نیروهای متعدد و باتجربه، توانسته‌اند به یکی از بهترین مراکز تولیدی روکش صندلی خودرو چرم در تهران تبدیل شوند. انواع روکش‌های صندلی چرم برای ماشین‌های ایران خودرو، سایپا و ماشین‌های خارجی در این مجموعه تولید و عرضه می‌شوند.

تمامی این روکش‌ها ابعاد استاندارد دارند و مطابق با صندلی‌های خودروی مورد نظر تولید می‌شوند. به همین خاطر، پس از نصب این روکش‌ها روی خودروی خودتان، متوجه زیبایی و تمیزی دوخت خواهید شد. روکش‌های صندلی چرم تولید شده توسط این مجموعه دارای رنگ بندی‌های مختلفی هستند. می‌توان آن‌ها را به صورت تمام چرم و با خرج کار متنوع رنگی سفارش داد و روی خودرو نصب کرد. همچنین نحوه دوخت و مدل این روکش‌ها با هم متفاوت است تا هر یک از افراد با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود، بتوانند بهترین این محصولات را سفارش دهند.

تولید روکش صندلی چرم برای انواع خودرو

تولید کننده روکش صندلی چرم با بهترین قیمت

قیمت یکی از اولویت‌های اصلی مشتریان برای خرید روکش‌های صندلی است. اگرچه محصولات متنوعی در بازار موجود هستند که قیمت ارزانی نیز دارند، اما اعتماد به هر تولید کننده این روکش‌ها با قیمت ارزان به راحتی امکان پذیر نیست. چرا که یکی از فاکتورهای مهم تاثیرگذار روی قیمت روکش‌های صندلی، کیفیت پارچه و دوخت به کار رفته است.

سوشیانت کاور به عنوان بهترین تولیدی روکش صندلی چرم ارزان شناخته می‌شود که از بهترین مواد اولیه و چرم برای دوخت روکش‌های صندلی استفاده می‌کند. این مجموعه به دلیل تخصص چندین ساله خود در حوزه تولید روکش‌های صندلی، توانسته محصولات باکیفیتی را با قیمت ارزان به بازار عرضه کند. دلیل ارزان بودن محصولات این تولیدی، بی کیفیت بودن آن‌ها نیست؛ بلکه به دلیل حذف واسطه‌ها در این مجموعه، قیمت‌ها با قیمت کارخانه به شما اعلام می‌شوند. از این رو مشتریانی که به قیمت روکش صندلی خودرو اهمیت می‌دهند، می توانند با قیمت عمده و درب کارخانه این محصولات را از طریق فروشگاه سوشیانت سفارش دهند.

خط تولید روکش صندلی چرم

در خط تولید روکش صندلی چرم، مهم‌ترین موضوع انتخاب تجهیزات و مواد اولیه مناسب و حرفه‌ای است. به دلیل اینکه دوخت روکش‌های صندلی چرم به راحتی امکان پذیر نیست و حتما باید دستگاه‌های مخصوصی برای این کار وجود داشته باشند، فقط شرکت‌های محدودی امکان تولید روکش صندلی با جنس چرم را فراهم کرده‌اند. در خط تولید روکش صندلی‌های چرم سوشیانت کاور، بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌شوند تا در نهایت روکش‌های صندلی بسیار مقاوم و جذاب طراحی و به دست مشتری برسند.

خط تولید این روکش‌های صندلی متشکل از تیم فنی، دستگاه‌های برش و دوزندگی هستند که می‌توانند مراحل دوخت و تولید روکش‌های صندلی چرم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. با وجود چنین تجهیزات حرفه‌ای، دیگر خیال شما از بابت کیفیت محصولات راحت خواهد بود. هدف ما در این مجموعه نیز همین است که یک خط تولید حرفه‌ای برای روکش‌های صندلی چرم داشته باشیم.

روکش صندلی خودرو پژو 206و207 مدل کلاسیک تمام چرم مشکی دوخت قهوه ای

کارگاه تولید روکش صندلی چرم

با توجه به درخواست بسیاری از مشتریان سوشیانت کاور برای خرید روکش‌های صندلی چرم، این روکش‌ها با تنوع بالایی در کارگاه تولید می‌شوند. کارگاه این مجموعه زیر نظر خود برند فعالیت می‌کند و محصولات را با همین نام به بازار عرضه خواهد کرد. از این رو از نظر کیفیت و دوام روکش‌های صندلی چرم موجود در این فروشگاه خیالتان راحت باشد.

در کارگاه تولیدی روکش صندلی انواع خودرو، تیم متخصص و مجرب برای بررسی کیفیت نهایی محصولات حضور دارند. پس از اینکه هر مرحله تولید روکش‌های صندلی چرم انجام شد، تیم متخصص و حرفه‌ای جزئیات روکش را بررسی می‌کنند. استاندارد بودن روکش، دوخت باکیفیت، خطا نبودن دوخت و …، همه این موارد در کارگاه بررسی می‌شوند. اما قبل از دوخت نیز کارشناسان حتما کیفیت پارچه‌های چرمی را برای دوخت انواع روکش‌ها بررسی می‌کنند و در صورتی که مورد تایید بودند، مراحل تولید روکش آغاز خواهد شد.

تولید و پخش عمده روکش صندلی چرم در سوشیانت کاور

روکش صندلی خودرو از جمله مهم‌ترین تجهیزات خودرویی است که علاوه بر محافظت از صندلی‌ها، در زیبایی کابین خودرو نیز تاثیرگذار می‌باشد. مرکز تولید و فروش عمده روکش صندلی چرم سوشیانت کاور به دلیل تخصص چندین ساله خود در زمینه تولید روکش‌های صندلی چرم، توانسته محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند. اگر نیاز به خرید عمده روکش‌های صندلی چرم با رنگ بندی و مدل‌های متنوع دارید، می‌توانید از طریق این سایت سفارش خودتان را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!