برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

خرید متنوع ترین روکش صندلی اسپرت؛ طرح های جدید و شیک

خرید متنوع ترین روکش صندلی اسپرت؛ طرح های جدید و شیک

با توجه به اهمیت نوسازی کابین داخلی اتومبیل همه کاربران یا رانندگان میخواهند با انجام یکسری ترفندها و تکنیک های اساسی فضای زیبایی را ایجاد کنند. اقدامات بسیار متنوعی در این حوزه قابل انجام است. اما مهمترین آن خرید یک روکش صندلی اسپرت و یا حتی طرح های معمولی است. شما میتوانید با نصب این روکش ها امتیازات بسیار زیادی را دریافت کنید.

اول آنکه این صندلی ها در زمان نشست و برخاست سرنشینان یا تماس با المان های محیط دچار آلودگی و تغییر رنگ یا حتی آسیب و تخریب ساختاری نمی شوند. در مرحله دوم شما یک صندلی جذاب، شیک و منحصر به فرد را خواهید داشت.

این روکش صندلی خودرو به گونه ای طراحی شده اند که حتی میتوانند قدیمی ترین صندلی ها را کاملا نوسازی کنند و یک فضای استثنایی را در داخل خودرو بوجود آورند. با توجه به آنکه روکش صندلی اسپرت امروزه بیشتر مورد توجه کاربران است. در این مقاله میخواهیم ضمن معرفی برخی از طرح ها در مورد ویژگی های آنها نیز اطلاعات کاربردی و مهمی را ذکر کنیم.

روکش صندلی اسپرت پژو پارس

خودروی پژو پارس یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که در داخل کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. تفاوتی ندارد که اتومبیل شما صفر کیلومتر است یا اینکه سالها از خرید آن گذشته است. در همه موارد شما میتوانید با خرید یک روکش صندلی اسپرت پژو پارس یک نمای متفاوتی را در داخل اتومبیل ایجاد کنید.

اصولا زیباسازی داخل خودرو باعث ایجاد یک روحیه شاد در سرنشینان میشود. لذا صرف یک هزینه جزئی برای خرید این روکش ها اقدام منطقی است. طرح ها و مدل های گوناگونی برای روکش صندلی پژو پارس وجود دارد که همگی مختص همین اتومبیل هستند. برخی از آنها علاوه بر مدل های معمولی ساخته شده از سبک های vip هستند.

قطعا می دانید که صندلی های وی آی پی تا چه حد متفاوت میباشند و یک ساختار راحت و ایده آلی را برای افراد فراهم میکنند. مدلهایی از روکش صندلی که دارای طرحهای خرجکار با رنگ بندی متفاوت هستند نیز در گروه نمونه های اسپرت قرار دارند. روکش صندلی پژو پارس مدل دلتا به دلیل داشتن یک آرم فراری جذاب میتواند آن حس بروز بودن را به صندلی ها القا کند. استفاده از متریال چرمی مهمترین مزیتی است که این روکش ها دارند.

حذف هزینه های تعمیر و نگهداری صندلی های اصلی با روکش‌ها

روکش صندلی اسپرت 206

خودروی 206 اصولا به عنوان یک اتومبیل اسپرت شناخته می شود. البته اگر شما بتوانید اقلام و محصولات گوناگونی را در بخش داخلی و یا حتی بیرون یا بدنه خودرو نصب کنید. برای بخش داخل خرید روکش صندلی اسپرت 206 در اولویت قرار دارد. روکش هایی که با رنگ بندی های مختلف عرضه می شوند و ساخت شده از بهترین پارچه ها و همچنین چرم های درجه یک صنعتی هستند. همه متریال ها میتوانند در طرح ها و مدل های گوناگون عرضه شوند.

شما باید ببینید که با کدام سبک طراحی میانه خوبی دارید تا بتوانید به خرید مدل مربوطه بپردازید. نمونه های تک رنگ ونیز قرمز، قهوه ای، یاسی از مدل های خاص این روکش صندلی می باشد. روکش صندلی 206 vipمشکی دوخت قرمز نیز به عنوان یک محصول اسپرت بسیار طرفدار دارد. همین محصول دارای لمسه مخمل نیز می باشد. طرح دیگر چرم مشکی لمسه اسپایس مارون است که به دلیل ترکیب رنگ های خیره کننده جزء زیبا ترین روش های 206 تلقی میشود.

روکش صندلی اسپرت ساینا

در محصولات سایپا مانند خودرو ساینا شما میتوانید به خرید و نصب انواع روکش صندلی اسپرت بپردازید. این روکش ها براساس طرح، متریال و ساختاری که دارند ضد آب می باشند و میتوانند مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشند. البته این ویژگی ارزشمند بیشتر مرتبط با روکش های چرمی صنعتی می باشند که کاملا نفوذناپذیر هستند.

درنتیجه عملیات شستشو و نظافت آنها به راحتی قابل انجام است. یک روکش صندلی ساینا باید همواره تمیز و پاک باشد. حتما دقت داشته باشید روکش هایی را انتخاب کنید که میتوان عملیات های مختلف پاکسازی را روی آن انجام داد.

روکش صندلی اسپرت کوییک

یک روکش صندلی کوییک طرح اسپرت دقیقا همان محصولی است که کاربران این اتومبیل به دنبال آن می باشند. رنگ های شاد و جذاب و همچنین طرح های خیره کننده از امتیازات این روکش ها محسوب می شوند. مشابه نمونه های قبلی این محصول نیز بدون آنکه دچار افت کیفیت شود در طولانی مدت میتواند چندین بار شستشو شود.

البته شما باید المان های مراقبتی را به خوبی رعایت کنید تا از آسیب دیدگی آنها جلوگیری شود. از طرح های پرطرفدار میتوان به روکش صندلی کوییک جودون مشکی لمسه مخمل اشاره کرد که دارای خرجکار زرشکی هستند.

روکش صندلی اسپرت پژو پارس

قیمت روکش صندلی اسپرت

عوامل مختلفی وجود دارند که مستقیما روی قیمت روکش صندلی اسپرت اثر میگذارد. اینکه روکش مورد نظر از جنس پارچه است یا از چرم ساخته شده است. طرح و رنگ آن به چه صورت است؟ در مدل های معمولی می باشد یا اینکه دارای طرح و ساختار VIP است؟ همه اینها تعیین کننده قیمت نهایی محصول میباشد. اما به دلیل عرضه اینترنتی آنلاین شما با نازلترین قیمت آنها را خریداری خواهید کرد.

عرضه ست های کامل روکش، کیف و باکس نظم دهنده

شما میتوانید در کنار خرید روکش صندلی اسپرت، ست های کامل را نیز خریداری کنید که شامل یک کیف ورزشی یا ساک مسافرتی و همچنین باکس نظم دهنده هستند. همه محصولات در کنار هم باعث تکمیل اقلامی خواهند بود که شما در رانندگی به آنها احتیاج دارید. اگر به مسافرت میروید این کیف ها بهترین کارایی را خواهند داشت. در کنار آن جعبه هایی که مسئول نظم دادن خرده ریزها و وسایل مختلف هستند می توانند از پراکندگی آنها جلوگیری کنند.

فروش آنلاین متنوع ترین روکش های صندلی خودرو در فروشگاه سوشیانت کاور

برند سوشیانت کاور تا به امروز توانسته است یکی از متنوع ترین روکش های صندلی خودرو را با طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و جنس و متریال با کیفیت طراحی و تولید کند. مزیت مهم دیگر این است که همه این اقلام به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش میرسند تا شما در سریعترین زمان به محصول مورد نظر خود دست یابید. به عنوان یک مزیت دیگر در صورت تمایل میتوانید در محل کارخانه خدمات نصب رایگان را نیز پس از خرید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!