برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

روکش صندلی پارچه ای بهتر است یا چرمی؟ (راهنمای خرید)

روکش صندلی پارچه ای بهتر است یا چرمی؟ (راهنمای خرید)

روکش صندلی پارچه ای و همچنین نمونه هایی که از جنس چرم هستند طرفداران زیادی دارند. هر کدام از این محصولات میتوانند کابین داخلی خودرو را زیباتر و جذاب تر کنند. از طرفی مکانیزم عملکرد آن‌ها به این صورت است که میتوانند صندلی های اتومبیل شما را همیشه سالم و بدون آسیب نگه دارند. در حال حاضر اگر کوچکترین آسیبی به صندلی‌ها وارد شود کاربران متحمل هزینه های سنگین خواهند بود.

پس بهتر است با صرف یک هزینه جزئی نمونه ای از روکش صندلی خودرو را تهیه کنیم که هم شیک و لوکس باشد و هم اینکه یک کاور محافظ برای صندلی‌ها باشد. برای ساخت روکش های صندلی ممکن است از پارچه های صنعتی مختلفی استفاده شود. حال آنکه برخی از شرکت‌ها و گروه های تولیدی به جهت ایجاد تنوع از متریال چرمی نیز استفاده میکنند.

همانطور که میدانید چرم‌ها به دو گروه چرم مصنوعی و چرم های طبیعی طبقه بندی می‌شوند که هر دو برای ساخت روکش‌ها استفاده می‌شوند. اما آنچه که باعث تفاوت آنها خواهد شد قیمت روکش صندلی است که ارتباط مستقیم با جنس و متریال ساخت آن دارد. در ادامه مقاله می‌خواهیم ضمن ارائه مقایسه کلی، ویژگی های هر یک را نیز ذکر کنیم تا کاربران با دید بازتری بتوانند اقدام به خرید کنند.

ویژگی‌ها و مزیت های روکش صندلی پارچه ای ماشین

ویژگی‌ها و مزیت های روکش صندلی پارچه ای ماشین

پارچه های مختلفی برای طراحی و ساخت روکش صندلی خودرو از جمله روکش صندلی پژو پارس، روکش صندلی سمند و دیگر مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله پارچه های رایج میتوان به جودون، مخمل، برزنت و دیگر الیاف‌ها اشاره کرد. هر کدام از این‌ها می‌تواند یک روکش صندلی با کیفیت، زیبا و با طول عمر بالایی را شکل دهند. از جمله ویژگی هایی که میتوان برای یک روکش صندلی پارچه ای ذکر کرد شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • روکش های پارچه ای رنگ بندی‌ها و طرح های بسیار متنوعی دارند و برای سلایق گوناگون مناسب هستند.
  • در قیاس با روکش صندلی ماشین چرمی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و ست کامل آنها هزینه چندان بالایی برای کاربران ندارد.
  • به دلیل جنس الیاف خاصی که روکش پارچه ای دارد در رانندگی های طولانی مدت کاربران یا سرنشینان دچار افزایش دما در تکیه گاه و نشیمن یا عرق کردن نمی‌شوند.
  • یک روکش صندلی پارچه ای خاصیت ضد ساییدگی بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر نیروهای سایشی روی آنها اعمال شود باعث ایجاد خط و خش یا آسیب های جزئی نمی شود.
  • روکش های پارچه ای می‌توانند به تعادل دما در داخل کابین خودرو شما کمک کنند. به عبارتی در زمان های سرد و گرم سال هیچ گونه تغییر دمایی روی آنها اتفاق نمی افتد.
  • دوخت پذیری بسیار ایده آلی دارند و تجهیزات ماشینی به راحتی میتوانند عملیات دوخت را روی اجزای مختلف پارچه انجام دهند.

ویژگی‌ها و مزیت های روکش صندلی پارچه ای ماشین

ویژگی‌ها و مزیت های روکش صندلی چرمی

با توجه به توضیحاتی که در ابتدای مقاله ذکر شد چرم‌ها به دو صورت مصنوعی و طبیعی در بازار موجود می‌باشند. نمونه هایی که مصنوعی یا صنعتی هستند از الیاف پلیمری طراحی شده اند و از لحاظ نما ظاهری بسیار شبیه به چرم های طبیعی دارند. اغلب افرادی که علاقه خاصی به متریال چرمی دارند به جهت مدیریت بودجه خود به سراغ خرید این نوع مواد میروند. شرکت‌ها و گروه های تولیدی نیز استقبال خوبی از این نوع چرم‌ها دارند و سعی میکنند برای ساخت انواع محصولات از جمله شیک ترین روکش صندلی خودرو در نمونه های مختلف استفاده کنند. ویژگی هایی که برای محصول قابل ذکر است عبارتند از:

  • ظاهر روکش های چرم به مراتب بهتر، زیباتر و جذاب تر از روکش پارچه ای است. البته این موضوع بستگی به طرح و مدل روکش صندلی دارد.
  • فرآیند نظافت و پاکسازی آن‌ها بسیار راحت تر از روکش صندلی پارچه ای است و حتی برخی از مدل های آن کاملا غیر جاذب هستند و هیچ رطوبتی را در زمان شستشو به خود جذب نمی کنند.
  • روکش های چرمی ثبات رنگ بالایی دارند و میتوانند طرح و مدل خود را در یک بازه زمانی طولانی مدت حفظ کنند.
  • در صورت آسیب دیدگی و تماس با لوازم تیز و برنده، اصلاح و ترمیم آنها بسیار هزینه بر و سخت است.
  • در مقایسه با روکش های خودرو پارچه ای امکان دارد دچار ترک و پوسته شدن شوند. این موضوع بستگی به کیفیت چرم و نوع طبیعی و مصنوعی بودن چرم‌ها دارد.

نکات مرتبط با خرید روکش صندلی پارچه ای و چرمی

روکش صندلی پارچه ای و روکش صندلی چرمی هر دو مزیت‌ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند. بنابراین به عنوان قاعده کلی نمی توان برتری را میان آنها ذکر کرد. چرا که گروه های تولیدی مختلف از هر دو متریال استفاده میکنند و میخواهند آمار فروش بالایی برای آن‌ها داشته باشند. در برخی از موارد دیده شده است که شرکت‌ها از ترکیب این دو استفاده میکنند و سعی میکنند با استفاده همزمان از چرم و پارچه‌ها یک ایده پردازی خوبی را برای طراحی روکش‌ها بوجود آورند. پس بنا به سلیقه شخصی خود می‌توانید هر کدام از مدل های پارچه ای و چرمی را انتخاب کنید از و زیبایی و ماندگاری آن‌ها در یک بازه زمانی طولانی مدت لذت ببرید.

نکات مرتبط با خرید روکش صندلی پارچه ای و چرمی

قیمت روکش صندلی پارچه ای و چرمی

اصولا روکش صندلی پارچه ای بسیار خوش قیمت تر از روکش های صندلی چرمی هستند. البته اگر روکش مورد نظر از چرم طبیعی باشد. پس اگر موضوع قیمت و هزینه خرید برای شما در درجه اولویت قرار دارد میتوانید نمونه پارچه ای محصولات را انتخاب کنید و باعث افزایش زیبایی کابین خودرو خود شوید.

فروش روکش های صندلی چرمی و پارچه ای در سوشیانت کاور

سوشیانت کاور به عنوان تولیدی روکش صندلی پارچه ای و چرمی، فروشنده و عرضه کننده مستقیم محصولات نمونه های مختلفی از روکش‌ها را در متنوع ترین طرح‌ها ساخته است. تنوع این کالاها به قدری بالا است که قطعآ با انجام مقایسه میتوانید نمونه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. فرایند خرید به صورت آنلاین یا اینترنتی است و همه کاربران در یک بستر کاملا امن و ایمن میتوانند خرید خود را تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!