برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

زیباترین مدلهای روکش صندلی پرشیا با طرح و رنگ مدرن

زیباترین مدلهای روکش صندلی پرشیا با طرح و رنگ مدرن

یکی از هیجان انگیزترین اقداماتی که میتوان برای نوسازی کابین داخلی اتومبیل انجام داد خرید روکش صندلی خودرو است. در این میان روکش صندلی پرشیا به عنوان یک محصول پرفروش به واسطه مزیتهای بسیار بالایی که دارد رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب کرده است. خرید لوازم جانبی برای هر نوع اتومبیلی لازم است. این لوازم کاربری خودرو را سهل و آسان می‌کنند و شرایطی را فراهم میکنند تا افراد به بهترین شکل از وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

روکش صندلی پرشیا پارچه ای و کاملا قابل شستشو

از متریال های بسیار پرکاربردی که برای روکش صندلی پرشیا و دیگر خودروها از قبیل روکش صندلی سمند، روکش صندلی پژو 405 استفاده می‌شود پارچه های صنعتی هستند که علیرغم مقاومت و استحکام بالا کاملا قابل شستشو می‌باشند. طبیعتا روکش های صندلی در بلندمدت ممکن است دچار آلودگی شوند. لذا روکش مورد نظر باید بدون آنکه دچار افت کیفیت شود به مراتب امکان شستشو داشته باشد. درنتیجه شما دیگر نیازی نیست هزینه بالایی برای خرید مجدد این محصول صرف کنید.

روکش صندلی پرشیا پارچه ای و کاملا قابل شستشو

روکش صندلی پرشیا چرم صنعتی مقاوم

میتوان گفت متریال چرم برای ساخت انواع روکش صندلی خودرو مانند روکش صندلی پرشیا جایگاه بسیار ویژه دارد. همه ما از طرفداران متریال چرم هستیم و دوست داریم این مواد اولیه برای ساخت انواع وسایل که ما بارها به آن نیاز داریم استفاده شوند. روکش های صندلی نیز ممکن است از چرم طبیعی یا حتی چرم های صنعتی یا مصنوعی طراحی و ساخته شود.

همه آن‌ها مزیت‌ها و ویژگی های خاص خود را دارند و به عنوان یک پوشش ایده آل برای صندلی خودرو تلقی می‌شوند. در حال حاضر چرم های مصنوعی به مراتب قیمت پایین تری از چرم های طبیعی دارند. معمولا برای ساخت روکش صندلی پژو 206 و 207 ، روکش صندلی دنا و دیگر خودروهای پرکاربرد نیز از این مواد اولیه استفاده می‌شود.

روکش صندلی پرشیا جدید با نمای مدرن

جدید و مدرن بودن روکش صندلی پرشیا برای همه ما اهمیت دارد. ما نمی خواهیم که روکش صندلی طرح قدیمی و تک رنگ را در داخل کابین خودرو خود استفاده کنیم. درنتیجه باید تمام جزئیات آن زیبا، خوش نقش و نگار باشد. به همین دلیل شرکت‌ها و گروه های تولیدی مختلف جزئیات جدیدی را روی این روکش‌ها پیاده سازی می‌کنند که باعث تفاوت آنها نسبت به نمونه قدیمی خواهد شد. دوخت متفاوت، رنگ زیبا، استفاده از خرجکار طرح چوب و دیگر موارد جزو اصول طراحی مدرن روکش صندلی است.

روکش صندلی پرشیا جدید با نمای مدرن

روکش صندلی پرشیا اسپرت و جوان پسند

همه جوانان به دنبال روکش صندلی پرشیا اسپرت هستند. اصولا اتومبیل پژو پارس یا پرشیا جزو خودروهای مورد علاقه جوانان محسوب می‌شوند. در نتیجه آنها تمایل زیادی به خرید لوازم جانبی این اتومبیل دارند. خوشبختانه مدلهای اسپرت نیز برای این خودرو به وفور ساخته شده است و شما میتوانید با انجام مقایسه های کلی میان چند مدل نمونه ای را که بیشتر می‌پسندید انتخاب و خریداری کنید.

روکش صندلی پژو پرشیا قدیم برای خودروهای مدل پایین

بسیاری از افراد دارای خودرو پژو پارس مدل قدیمی تر هستند. برای اینگونه خودروها نیز روکش های صندلی به صورت جداگانه طراحی و ساخته شده است. شما اگر در فروشگاه نگاهی به محصولات بیاندازید خواهید دید که هم برای خودرو پرشیا مدل جدید و هم مدل های قدیمی روکش های صندلی تولید شدند.

در نتیجه شما نباید نگران پیدا کردن روکش های مناسب فریم و قاب صندلی خودرو خود باشید. اما برای روکش صندلی تارا و روکش صندلی رانا مدل قدیمی وجود ندارد چرا این این خودرو جزو اتومبیل های جدید محسوب می‌شود.

روکش صندلی پژو پرشیا قدیم برای خودروهای مدل پایین

روکش صندلی پژو پارس مشکی؛ رنگبندی کامل

وجود روکش صندلی پژو پرشیای تک رنگ جذابیت آنها را از بین می‌برد. بنابراین حتما باید برای یک خودرو چندین رنگ بندی روکش صندلی وجود داشته باشد. همه افراد یک نوع رنگ را نمی پسندند. آنها سلیقه های گوناگونی دارند و به دنبال رنگ های خاص هستند. لذا محدودیتی برای رنگ بندی های متنوع روکش‌ها وجود ندارد و گروه های تولیدی این قاعده را در فرایند تولید مدنظر قرار میدهند.

اولویت های خرید روکش صندلی پرشیا

برای خرید یک روکش صندلی پرشیا حتما باید مدل آن را در نظر بگیرید. اینکه در گروه اتومبیلهای قدیمی هستند یا جدید. فریم های صندلی‌ها به مرور تغییر پیدا کرده اند و گروه های تولیدی نیز بر همین اساس روکش های صندلی را تولید کردند. بعد از مشخص شدن فریم و قاب اصلی صندلی میتوانید طرح و رنگ های آن را انتخاب کنید. نمونه هایی که سازگاری بالایی با داخل کابین خودرو دارند بهترین انتخاب هستند.

مورد بعدی در ارتباط با جنس روکش است. اگر میخواهید از روکش پارچه ای استفاده کنید یا چرمی کاملا یک نظر شخصی است و براساس ذهنیتی که دارید می‌توانید هر کدام از آنها را خریداری کنید. خرید از برند هایی که یک خط تولید حرفه ای و پیشرفته دارند همواره توصیه می‌شود. زیرا این مراکز خود نمایندگی یک مرکز تولیدی دیگر را برعهده ندارند. بلکه خود فرآیند ساخت روکش را در پیش میگیرند و سعی میکنند بهترین روکش صندلی را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده برسانند.

نازل ترین قیمت روکش صندلی پرشیا

عوامل متعددی می‌تواند روی قیمت روکش صندلی پرشیا تاثیر مستقیم بگذارد. اینکه چه جنسی دارد؟ طرح آن ساده است یا از المانهای اضافی روی آن استفاده شده است؟ از تولیدی خرید کرده اید یا اینکه از مراکز واسط به انتخاب روکش پرداخت اید؟ همه این عوامل می‌توانند باعث نوسان قیمت روکش صندلی خودرو شوند. همانطور که تاکید شد ما پیشنهاد می‌کنیم با خرید آنلاین از یک مرکز تولیدی روی هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نازل ترین قیمت روکش صندلی پرشیا

روکش صندلی پژو پارس vip

همه ما با صندلی های vip آشنایی داریم و می‌دانیم که چه مدل خاص و منحصر به فردی دارند. گروه های تولیدی نیز با ایده پردازی های هوشمندانه توانسته اند مشابه همین صندلی‌ها را در قالب یک روکش صندلی طراحی و تولید کنند که قطعا باعث زیباتر شدن و راحتی و آرامش بیشتر سرنشینان خودرو خواهد شد.

فروش آنلاین روکش صندلی خودرو از گروه تولیدی سوشیانت کاور

برند سوشیانت کاور با سابقه طولانی و همچنین داشتن خط تولید منظم و حرفه ای انواع روکش صندلی خودرو را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی و تولید میکند. این برند معتبر تا به امروز توانسته است به بهترین شکل رضایت مشتریان خود را جلب کند و یک کالای مرغوب و درجه یک را در اختیار آنها قرار دهد. در این وبسایت آنلاین فرآیند خرید با بالاترین امنیت انجام می‌شود و شما با اطمینان خاطر می‌توانید به انتخاب محصولات خود و خرید آنلاین بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!