برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

روکش صندلی چرم متریال ضد سایش، بسیار مقاوم و ظاهر زیبا

روکش صندلی چرم متریال ضد سایش، بسیار مقاوم و ظاهر زیبا

روکش صندلی چرم جزو پرطرفدارترین پوشش هایی است که کاربران همواره به دنبال خرید آن هستند. این محصول منحصر به فرد مزیت های بسیار زیادی دارد که باعث می‌شود پرفروشترین کالا در گروه لوازم جانبی خودرو باشد. یک روکش صندلی خودرو باید احساس راحتی و آرامش زیادی را برای سرنشینان ایجاد کند. این امر مهم شرایطی فراهم می‌کند تا شما بتوانید زمان های زیادی را در مسافرت های طولانی مدت در داخل خودرو بمانید.

به جهت آنکه متریال چرم از مقاومت و طول عمر خوبی برخوردار است درنتیجه اکثر سازندگان سعی می‌کنند از این مواد اولیه به وفور در ساختار روکش استفاده کنند. البته نمونه های صنعتی این چرم‌ها که دوخت پذیری و شکل دهی ایده آلی دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. یک پوشش چرم استاندارد و مرغوب در وهله اول باید ضد سایش باشد.

از آنجاییکه سرنشینان خودرو به واسطه وزن خود نیروی فشاری و سایشی بالایی را بر روی این روکش صندلی‌ها وارد می‌کنند درنتیجه اگر محصول مورد نظر از این منظر مقاوم نباشد پس از مدتی ساختار کلی خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل ضد سایش بودن روکش صندلی فوق العاده اهمیت دارد. در واقع همین مزیت و امتیاز مهم است که باعث می‌شود زیبایی ظاهری روکش صندلی چرم برای مدت های طولانی حفظ شود.

استفاده از دستگاه های پیشرفته برای تولید روکش صندلی

زمانی می‌توان یک محصول مرغوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید کرد که ابزارها, تجهیزات و ماشین آلاتی که برای ساخت محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند کاملا پیشرفته و از تکنولوژی های جدید باشند. خوشبختانه برای تولید روکش صندلی چرم اصل از این دستگاه های مدرن استفاده می‌شود. بنابراین محصولی که در پایان تولید خواهد شد یک ساختار بسیار دقیق و منظمی دارد.

در کنار این‌ها راحت تر بر روی قاب صندلی قرار می‌گیرند لذا هیچگونه سایز اضافه نخواهند داشت. برای طراحی و ساخت روکش صندلی چرم خودرو المان های مختلفی باید مدنظر قرار بگیرد اینکه چگونه می‌توان یک روکش کاملا سه بعدی پیکربندی کرد که سرنشینان در زمان نشستن داخل خودرو هیچ گونه احساس ناراحتی به دلیل ناهمواری و پایدار نبودن روکش نداشته باشند. استفاده از دستگاه های پیشرفته باعث تولید یک محصول بی نقص خواهد شد. بطوریکه از هر لحاظ می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند.

روکش صندلی مدل صدرا

دوخت صنعتی و استاندارد روکش صندلی چرم خودرو

یک دوخت مقاوم و مستحکم برای شیک ترین روکش صندلی چرم عاملی خواهد بود تا اجزای به هم پیوسته روکش بتوانند فرم کلی محصول را حفظ کنند. همانطور که در قسمت قبل اشاره شد برای ساخت روکش صندلی از دستگاه های مدرن استفاده می‌شود. دقیقا این دستگاه‌ها عملیات دوخت را انجام می‌دهند و می‌توانند اتصالات محکم و خوبی را بوجود آورند. البته نوع نخ هایی که در فرآیند دوخت استفاده می‌شود نیز از نوع نخ های صنعتی و مقاوم است.

نوع نخ هایی که انتخاب می‌شود از لحاظ رنگ بندی متفاوت هستند. اگر به سطح روکش صندلی چرم نگاه کنید نسبت به متریال چرم محصول رنگ متضاد یا روشن دارند. به عنوان مثال یک روکش صندلی ممکن است یک زمینه تیره اما دوخت آن به رنگ قرمز باشد. دقیقا همین باعث زیبایی بی نظیر محصول خواهد شد. این دوخت‌ها در نقاط مختلف روکش وجود دارند. حتی می‌توانند در مرکز محصول شبکه های دوخت بسیار زیبا و جذابی را مشاهده کرد.

سایز کاملا فیت و هماهنگ با الگوی اصلی صندلی

اینکه یک روکش صندلی چرم به صورت کاملا فیت و هماهنگ با الگوی اصلی صندلی ساخته شود فوق العاده اهمیت دارد. اگر چنین نباشد شما در زمان نصب روکش‌ها اضافه سایز بسیار بد فرمی را مشاهده خواهید کرد که پایداری روکش را از بین می‌برد. اگر کوچکترین نیرو بر روی روکش هایی که فیت نیستند وارد شود به راحتی بر روی صندلی حرکت می‌کنند. لذا کاربران آن راحتی ایده آلی که مدنظر دارند را نخواهند داشت.

از آنجایی که بخش داخلی روکش صندلی چرم دوزی از چندین آستری و ابر تشکیل شده است. ابعاد ساختاری آنها و حجمی که دارند می‌تواند فضاهای خالی را پر کند. لذا زمانی که روی صندلی قرار می‌گیرند نه دچار شل شدگی می‌شوند و نه در زمان نشست و برخاست روی صندلی‌ها حرکت خواهند کرد.

فروشگاه روکش صندلی در تهران

طرح اسپرت و جوان پسند روکش صندلی چرم

در طراحی و ساخت روکش صندلی چرم اسپرت همواره سعی می‌شود نمای ساده آنها از بین برود. لذا طراحان و سازندگان این محصولات به دنبال نمای اسپرت می‌باشند که روی روکش‌ها پیاده سازی کنند. معمولا استفاده از طرحهای خرجکار با رنگ های متضاد و همچنین نوع دوخت زیبا همگی خلق کننده ای یک ظاهر اسپرت و جوان پسند می‌باشند.

در کنار این‌ها رنگ بندی های مختلفی از این روکش‌ها ساخته شده است که باعث می‌شود شما بر اساس سلیقه خود و نوع رنگ قالبی که در داخل خودرو وجود دارد این روکش‌ها را استفاده کنید. طرح اسپرت روکش صندلی چرم با این هدف تولید می‌شود که پاسخگوی همه خریداران با سلایق مختلف باشیم. بنابراین در روند ساخت هم نمونه های ساده و بی نقش و نگار وجود دارد و هم نمونه های اسپرت و امروزی که برای کاربران سخت پسند که به دنبال طرح خاص هستند می‌باشد. خوشبختانه طرح های اسپرت برای روکش صندلی پژو پارس و روکش صندلی سمند وجود دارد.

سوشیانت کاور تولید کننده انواع روکش صندلی از 0 تا 100

برند سوشیانت کاور به عنوان بزرگترین فروشگاه روکش صندلی در ایران و بهترین تولید کننده روکش صندلی خودرو همواره در نظر دارد که محصولات خود را مستقیما از کارخانه به فروشگاه جهت عرضه به مشتریان منتقل کند. علاوه بر همه این‌ها یک بستر آنلاین و فروشگاه اینترنتی فراهم شده است تا مخاطبان در سریعترین زمان یک خرید موفق و رضایت بخشی را تجربه کنند.

به عنوان یک امتیاز ایده آل فروشگاه سوشیانت کاور برای کاربرانی که بصورت اینترنتی به خرید روکش صندلی چرم می‌پردازند یک عملیات نصب رایگان را نیز در نظر گرفته است. شما فقط یک هزینه برای خرید محصول پرداخت می‌کنید و عملیات نصب نیز توسط کارشناسان ما در محل کارخانه انجام خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره فوری خرید انواع روکش صندلی با شماره ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ تماس بگیرید.

  • اخوت
  • مرداد 18, 1402
  • 167 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!