برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

زیر سری صندلی خودرو جزو حیاتی ترین لوازم جانبی

زیر سری صندلی خودرو جزو حیاتی ترین لوازم جانبی

تکمیل لوازم جانبی داخل کابین خودرو یکی از هیجان انگیز ترین اقداماتی است که رانندگان به آن علاقه بسیار زیادی دارند. یکی از این لوازم زیر سری صندلی خودرو است که در کنار سایر وسایل مانند روکش صندلی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنبه کاربری این لوازم بیشتر مدنظر قرار می‌گیرد اما در کنار آن نمای زیبای آنها نیز جزو اولویت های خرید محسوب می‌شود. هرچقدر شما بتوانید امتیازات بیشتری را برای خود و سرنشینان مهیا کنید به همان نسبت تجربه بهتری در زمان استفاده از اتومبیل خواهید داشت. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری در مورد زیر سری صندلی خودرو ارائه میدهیم,

زیر سری صندلی خودرو چیست؟

برخی از افراد ممکن است آشنایی اولیه با زیر سری صندلی خودرو نداشته باشند. این وسایل دقیقا همان پشت گردنی صندلی خودرو هستند که در قسمت بالای صندلی اتومبیل درست ناحیه ای که شما سر خود را تکیه میدهید نصب می‌شوند. البته این پشت گردنی‌ها قدری پایین تر نصب می‌شوند تا فضای خالی که بین گردن و صندلی وجود دارد کاملا پر شود و شما یک احساس راحتی و آرامش خوبی را داشته باشید. به دلیل داشتن بندهای مخصوص به راحتی می‌توانید آن را نصب و در مواقع لزوم باز کنید.

زیر سری صندلی خودرو چیست؟

چرا زیر سری صندلی خودرو حالت ارتجاعی دارد؟

بالشتک پشت گردنی به دلیل داشتن ابرهای داخلی با کیفیت از خاصیت ارتجاعی ایده آلی برخوردار است. بدان معنا که اگر شما اعمال فشار جزئی روی زیر سری صندلی خودرو داشته باشید پس از برداشتن فشار خواهید دید که بالشتک از حالت پرس شده مجدد به حالت اولیه باز می‌گردد. این یک ویژگی ارتجاعی مناسب برای این محصول است که باعث می‌شود در بلندمدت فرم اولیه آنها حفظ شود. به همین دلیل شما در هر زمانی که بخواهید میتوانید با هر مقدار نیرویی به این بالشتک‌ها تکیه دهید و استراحت خوبی را داشته باشید. البته کاربری آنها بیشتر در حین رانندگی نیز می‌باشد اما برخی از افراد ممکن است در حالت پارک نیز بخواهند یک استراحت کوتاهی هم انجام دهند.

زیر سری صندلی خودرو برای مدل های گوناگون اتومبیل

اینکه شما چه نوع اتومبیلی را در اختیار دارید چندان اهمیت ندارد زیرا زیر سری صندلی خودرو برای تمام مدل های خودرو طراحی و ساخته شده است. البته به دلیل فرم و ساختاری که دارند ممکن است اکثرا از لحاظ اندازه و طرح و همچنین ساختار کلی با یکدیگر مشابه باشند اما شکل و نمای ظاهری آن‌ها می‌تواند تفاوت داشته باشد.

به همین منظور اگر شما میخواهید آنها را با نمای روکش‌ها ست کنید میتوانید طرح‌ها و رنگ بندی های متعددی را انتخاب و از بین آنها نمونه ای را که بیشتر به طرح داخلی کابین نزدیک است خرید کنید. مدل اتومبیل نیز چندان مطرح نیست چرا که برای پایین ترین مدل های خودرو نیز قابل استفاده هستند. افراد باید احساس راحتی بالایی را در خودرو داشته باشند و نمی توان گفت که این زیر سری صندلی خودرو تنها برای اتومبیل های کلاس بالا است.

زیر سری صندلی خودرو برای مدل های گوناگون اتومبیل

آیا پشت گردنی صندلی تنها مختص خودروها است؟

زیر سری صندلی خودرو تنها مختص اتومبیل‌ها نیست. در برخی از محیط های کاری مانند ادارات نیز یکسری بالشتک‌ها بر روی صندلی‌ها نصب شده است تا پرسنل کاری که مدت های زیادی را پشت میز هستند بتوانند یک مدت کوتاه را به صندلی تکیه دهند و احساس راحتی بالایی تجربه کنند. در مجموع افرادی که برای زمانهای به نسبت بلند روی صندلی نشسته اند نصب یک بالشتک می‌تواند ایده و تجربه مناسبی باشد. این پشت گردنی‌ها چندان هزینه بالایی ندارند اما پس از نصب تاثیر فوق العاده ای را روی افراد خواهند داشت.

پشت گردنی صندلی خودرو طبی

زیر سری صندلی خودرو یک فرم طبی دارد. یعنی ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که بتواند از بسیاری از بیماری های ستون فقرات جلوگیری کند و افراد دچار مشکلات فیزیکی نشوند. همه ما می‌دانیم زمانی که در یک حالت غیراستاندارد برای ساعت‌ها روی صندلی باشیم فشار زیادی روی ستون فقرات خواهد آمد. پس زیر صندلی‌ها با ساختار طبی خود این فشارها را کاهش میدهند. با توجه به متریالی که در تولید این بالشتک‌ها استفاده می‌شود از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند. اگر احساس کردید که پس از مدتی استفاده دچار آلودگی شده اند میتوانید آن را شستشو دهید و مجددا روی صندلی‌ها نصب کنید.

زیر سری صندلی خودرو بهترین ابزار برای رانندگی های طولانی مدت

زیر سری صندلی خودرو بهترین ابزار برای رانندگی های طولانی مدت

در حالت معمول زمانی که مدت کوتاهی از اتومبیل استفاده می‌کنید شاید رانندگان چندان احساس نیازی نسبت به این بالشتک‌ها نداشته باشند. اما وقتی که شما می‌خواهید یک رانندگی چندین ساعته را داشته باشید قطعا این زیر صندلی خودرو لازم و ضروری هستند. در چنین شرایطی است که شما ضرورت وجود آنها را احساس خواهید کرد. با نصب آن‌ها بر روی صندلی زمانی که مدت زیادی در داخل اتومبیل هستید دچار کلافگی، درد گردن و خستگی نمی شوید.

آیا پشت گردنی صندلی خودرو تنها مختص رانندگان است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که زیر سری صندلی خودرو فقط برای صندلی راننده است اما شما میتوانید برای تمام صندلی های اتومبیل آن را نصب کنید. به همین دلیل یک مسافرت طولانی مدت راحتی بالایی را برای راننده و سرنشینان بوجود می‌آورد. بسیاری از طرح های دیگر آن به قدری پیشرفته تولید شده اند که حتی سبب پشتیبانی بخش جانبی یا کنار سر نیز می‌شوند. این مدل بیشتر برای سرنشینان است چرا که میتوانند یک زمان کوتاهی را در داخل اتومبیل به خواب بپردازند. اما نصب آنها بر روی صندلی راننده زمانی است که خودرو شما پارک است و شما میخواهید مدت زیادی استراحت کنید.

فروش آنلاین روکش صندلی و تجهیزات جانبی در سوشیانت کاور

فروشگاه سوشیانت کاور علاوه بر آنکه محصولات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار میدهد به عنوان یک برند تولید کننده نیز فعالیت دارد. به همین دلیل تمامی اقلام مستقیما از مرکز تولید به فروشگاه منتقل می‌شود تا شما یک تجربه خرید ایده آل بدون واسطه را داشته باشید. از طرفی به دلیل تنوع بالا تمام طرح‌ها و مدل‌ها در این وب سایت گنجانده شده اند تا کاربران بتوانند در یک زمان مناسب همه مدل‌ها را ببینند و از بین آنها به انتخاب بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!