برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

ساک باشگاهی، خرید از فروشگاه آنلاین، طرح و رنگ متنوع

متنوع ترین مدلهای کیف باشگاهی؛ جنس با کیفیت و خوش رنگ

همه آقایان و بانوان جوان و همچنین نوجوانان پر انرژی به دنبال یک ساک باشگاهی هستند تا بتوانند آنها را در مسیر سالن ورزشی با خود حمل کنند. اهدافی که برای استفاده از این وسایل دنبال می‌شود در وهله اول نگهداری وسایل شخصی و ضروری مورد نیاز باشگاه و فضاهای تفریحی و ورزشی است. این محصول برای اینکه بتواند رضایت کاربران را جلب کند باید چندین مزیت مهم داشته باشد.

هیچ فردی دوست ندارد ساک هایی را خریداری کند که طول عمر پایینی داشته باشند و پس از مدتی شاهد از فرم افتادگی و تغییر رنگ و ظاهر آن باشد. به همین دلیل به دنبال یک کیف ورزشی با کیفیت و با متریال مرغوب و درجه 1 هستند. برای یک ساک باشگاهی هم متریال ساخت اهمیت دارد و هم نما و ظاهر محصول. اگر هر کدام از این دو امتیاز مورد تایید خریدار واقع نشود نمی توان انتظار افزایش فروش را داشت.

پس شرکت‌ها و کارگاه های تولیدی به دنبال طراحی و ساخت یک محصول همه چیز تمام هستند. اگر به دنبال خرید یک ساک باشگاهی مناسب و ایده آل هستید این مقاله را از دست ندهید. قطعا اطلاعات ارزشمندی را به شما خواهیم داد.

دو کاربره بودن کیف باشگاهی

دو کاربره بودن کیف باشگاهی

چه لزومی دارد که افراد برای کاربری های مختلف بخواهند کیف‌های گوناگون را خریداری کنند. به طور مثال شما با خرید کیف باشگاهی فقط در مسیر رفت و آمد باشگاه از آن استفاده نمی‌کنید. اگر به هر طریقی یک مسافرت تفریحی را در پیش دارید همین کیف‌ها نیز قابل استفاده هستند. یعنی یک طرح مابین برای ساخت آنها استفاده شده است تا افراد بتوانند با آرامش خاطر آن را در مسافرت همراه خود داشته باشند. معمولاً به این کیف‌ها ساک دستی مسافرتی نیز گفته می‌شود که بسیار زیبا و کاربردی می‌باشند. نگران محفظه فضای داخلی آن نباشید زیرا می‌توانند وسایل گوناگونی را در خود جای دهند.

طرح‌های کلاسیک و فانتزی ساک باشگاهی

طرح‌های گوناگونی برای کیف باشگاهی تعیین شده است. در حال حاضر شما می‌توانید مدل‌های کلاسیک و همچنین نمونه های فانتزی را برای این کیف‌ها ببینید. هر دوی آنها زیبا و جذاب هستند. انتخاب طرح فانتزی در کنار کلاسیک به این دلیل بوده است که یک پکیج کامل از انواع کیف‌های ورزشی را داشته باشیم. زیرا مخاطبان سلایق، نقطه نظرات و علایق گوناگونی برای انتخاب کیف‌ها دارند و ممکن است عده‌ای به دنبال کیف‌های فانتزی باشند.

وجود چنین طرح‌هایی منجر آن خواهد شد تا این کیف‌ها برای سنین مختلف از جوانی تا بزرگسالی قابل استفاده باشند. ساک‌های طرح میکی موس، آرم سیمسون از نمونه‌های بسیار پرطرفدار فانتزی تلقی می‌شوند. سایر محصولات نیز اکثراً در گروه طرح‌های کلاسیک قرار گرفتند.

انواع ساک ورزشی زنانه

انواع ساک ورزشی زنانه

تولید کنندگان سلایق بانوان را نیز در نظر گرفته‌اند و بر اساس معیارهایی که بین خانم‌ها وجود دارد کیف‌های مختص آنها را تولید کردند. این کیف‌ها قدری از لحاظ فرم ساختار، سایز با نمونه‌های مردانه تفاوت دارند. لذا بانوان به راحتی می‌توانند از این کیف‌ها ورزشی در مسیرهای باشگاه تا منزل و همچنین مسافرت‌های تفریحی و کاری خود استفاده کنند.

از جمله کیف‌های زنانه می‌توان به مدل‌های نارنجی آدیداس، پوما و همچنین طرح چهارخونه سفید، چرم سفید طرح‌دار اشاره کرد. این کیف‌ها جلوه‌های بصری بسیار زیبا و انرژی بخشی را دارند. بنابراین افراد از همراه داشتن آنها یک روحیه شادابی را دست پیدا می‌کنند. بانوان می‌توانند کیف باشگاهی خود را به شکل دستی و دوشی نیز استفاده کنند.

به این صورت که در کنار آنها یک بند جداگانه‌ای ارائه می‌شود تا به راحتی در دو طرف کیف متصل کنید و آن را روی دوش بیندازید. در مواقعی که کیف‌ها وسایل زیادی دارند و یا اینکه شما می‌خواهید یک مسافت به نسبت بالایی را پیاده‌روی کنید وجود این بندها بسیار ضروری و کاربردی می‌باشند.

تولید کیف مختص استخر

در این بین و در کنار تنوع بالای کیف‌های ورزشی مردانه و زنانه توانستیم زیباترین مدل‌های کیف استخری را نیز تولید کنیم. کیف‌های استخری رنگبندی‌های گوناگونی دارند و پرفروش‌ترین آنها کیف استخری پارچه‌ای صورتی نایک، پارچه سفید مشکی، پارچه سفید فانتزی و همچنین سرمه‌ای نایک می‌باشد.

مدل آبی این کیف‌ها نیز ساخته شده است تا یک رنگ‌بندی کامل و جذابی را در ویترین خود داشته باشیم. تفاوتی که بین کیف‌های ورزشی و مسافرتی دیگر با نمونه‌های کیف استخری وجود دارد ابعاد و سایز، فرم کیف و در مواردی جنس و متریال ساختاری است. جمع و جور بودن این کیف‌ها، راحتی حمل، سایز به نسبت کوچک، زیبایی جزو مزیت اصلی ساک باشگاهی نوع استخری است.

ساک باشگاهی طرح پرسپولیس و استقلال

ساک باشگاهی طرح پرسپولیس و استقلال

از محصولات بسیار پرفروش دیگر کیف باشگاهی دارای آرم و نماد فوتبالی پرسپولیس و همچنین استقلال است. بسیاری از دوستداران فوتبال تعصب خاصی نسبت به این دو تیم باشگاهی دارند و دوست دارند لوازم ورزشی آنها و همچنین کیف‌هایی که برای باشگاه یا مسافرت حمل می‌کنند دقیقاً دارای چنین طرح‌هایی باشند. این دو کیف هر کدام با پارچه‌های قرمز و آبی تولید شدند. رنگبندی‌های مشکی نیز دارند که فقط آرم باشگاه روی آنها قرار دارد.

از چه متریال هایی برای ساخت ساک باشگاهی استفاده می‌شود؟

نوع متریال ساخت یک کیف یا ساک باشگاهی جزو اولویت های خرید همه ما محسوب می‌شود. زمانی که شما به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید یا قصد خرید آنلاین چنین کیف های پر کاربردی را دارید در ابتدای کار به بررسی نوع متریال آن می‌پردازیم. اینکه از چه جنسی است؟ آیا می‌تواند در یک بازه زمانی بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد یا خیر؟ طبیعتا هرچقدر مراکز تولید از مواد اولیه استاندارد و مناسب نسبت به قیمت آنها استفاده کنند شرایطی را فراهم خواهند کرد که کاربران تجربه رضایت بخشی از استفاده از این کیف‌ها داشته باشند. قطعا کنجکاو هستید که بدانید کیف باشگاهی از چه موادی ساخته می‌شوند و چه ویژگی هایی دارند. در بخش ذیل بطور جداگانه هر کدام را توضیح میدهیم:

  • کیف باشگاهی متریال چرمی

چرم‌ها جزو مواد اولیه پایه ای برای ساخت انواع کیف باشگاهی هستند. اصولا چرم‌ها میتوانند از نوع طبیعی یا مصنوعی صنعتی باشند. از لحاظ نمای ظاهری و شکل و شمایل تا حدودی مشابه یکدیگر هستند. اما ساختار آنها کاملا متفاوت است. این چرم های صنعتی از مواد و ترکیبات پلیمری و تحت فرایندهای ماشینی ساخته می‌شوند و به شکل صفحات رولی چرمی در می‌آیند. قابلیت برش، شکل و فرم دهی همچنین دوخت مناسب دارند. در رنگ بندی های گوناگون نیز عرضه می‌شوند.

  • ساک باشگاهی متریال برزنت

پارچه های برزنتی نیز برای اغلب کاربران شناخته شده هستند. از ویژگی های مهم آنها میتوان به ضخیم بودن، مقاومت بسیار بالا، تحمل تنش های محیطی مانند گرد و غبار، نور خورشید، نوسانات دمایی اشاره کرد. همچنین این پارچه‌ها ضد سایش هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند. یک کیف باشگاهی برزنتی چندین سال بدون آنکه آسیب روی آنها ببینید قابل استفاده می‌باشند. البته اگر شما این کیف‌ها را تحت مراقبت های خود استفاده کنید و آنها را در معرض تنش های مخرب قرار ندهید.

  • کیف باشگاهی از پارچه های واتر

برای برخی از مدلهای کیف باشگاهی یا دیگر محصولات مانند کیف استخر ممکن است از انواع پارچه های واتر استفاده شود. این پارچه‌ها کاملا ضدآب هستند و هیچ رطوبتی را از خود عبور نمیدهند. پارچه های واتر برای ساخت انواع کیف های ورزشی میتوانند امتیازاتی همچون وزن پایین کیفها، زیبایی و خوش رنگ بودن را ایجاد کنند. طراحان با استفاده از این پارچه‌ها می‌توانند فرم های گوناگونی از کیف باشگاهی را تولید کنند.

  • ساک باشگاهی از پارچه جودون

برای تولید پارچه های جودون از متریال های گوناگونی همچون پلی استر، نخ پنبه و دیگر مشتقات آن استفاده می‌شود. این کیف‌ها هم مدل های مردانه هم نمونه های زنانه را نیز دارند. در مجموع گروه های تولیدی سعی میکنند تمام اقشار جامعه را برای طراحی انواع کیف درنظر بگیرند. کاربری پارچه های جودون به قدری گسترده است که حتی برای ساخت روکش صندلی خودرو و انواع ساک سفری نیز از آنها استفاده می‌شود.

  • کیف باشگاهی پارچه بلیزر

پارچه های بلیزر کاربری های بسیار متنوعی دارند. از این پارچه‌ها برای ساخت انواع کیف‌ها از قبیل کیف ورزشی، کیف های مسافرتی، انواع کوله پشتی‌ها، کیف های صنعتی و ذخیره سازی ابزار فنی، کیف های لپ تاپ و غیره استفاده می‌شود. این پارچه‌ها از طریق دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن بافته می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ثبات رنگ ایده آلی دارند و در صورت شستشو فرم آنها از بین نمیرود.

از چه متریال هایی برای ساخت ساک باشگاهی استفاده می‌شود؟

طراحی ظریف و دقیق، با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صنعتی

یک ساک باشگاهی نباید ساختار ساده و بی نقش و نگاری داشته باشد. در نتیجه طراحان و سازندگان همواره در تلاش هستند که نمادها، رنگها و طرحهای بسیار جذاب، جدید و مدرن را روی کیف های ورزشی پیاده سازی کنند. انجام این کار به نسبت پیچیده نیاز به دستگاه‌ها و لوازم مکانیزه هوشمند و با تکنولوژی بالا دارد.

بطوریکه بتواند ظریف کاری های دقیقی را روی ساک ورزشی بدنسازی اجرا کند و در نهایت باعث خلق محصول زیبا و چشم نواز شود. خوشبختانه کارگاه های تولیدی که رضایت مشتریان همواره برای آنها ارجحیت دارد با تهیه و خرید ابزارهای پیشرفته زیباترین نمونه های ساک باشگاهی را تولید می‌کنند. ظرافت کار به قدری بالا است که شما می‌توانید آن را در نحوه دوخت و اتصال اجزای مختلف ساک به یکدیگر متوجه شوید.

بندهای که به بدنه ساک متصل شده اند مقاومت و استحکام بالایی دارند. لذا در زمان حمل راحتی بالایی را تجربه خواهید کرد. از طرفی شما وسایل به نسبت زیادی را داخل این کیف‌ها یا ساک های ورزشی قرار می‌دهید و از این طریق راحت تر می‌توانید برنامه ریزی های ورزشی که در طول روز دارید دنبال کنید.

ساک باشگاهی ضد رطوبت

ضد رطوبت بودن یک ساک باشگاهی اورجینال بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که ورزشکاران ممکن است لباس های مرطوب را پس از اتمام باشگاه برای حمل به منزل در داخل این کیف‌ها قرار دهند. محفظه داخلی آن باید در برابر رطوبت مقاوم باشد. برای ایجاد چنین مزیت ارزشمندی حتما باید از متریال های پلیمری خاص برای بخش داخلی کیف‌ها استفاده شود.

همانطور که میدانید الیاف های پارچه ای طبیعی معمولا جذب کننده رطوبت هستند و میتوانند سیالات را در خود نگه دارند. اما پارچه هایی که با مواد پلیمری تقویت شدند یا حداقل یک لایه پلیمری نفوذ ناپذیر بر روی آنها قرار دارد رطوبت را به خود جذب نمیکنند. پس ساک باشگاهی شما همیشه سالم باقی میماند و میتوانید در طولانی مدت از آنها استفاده کنید. نه تنها بخش داخلی آنها بلکه بخش خارجی و بیرونی این کیف‌ها نیز جذب کننده رطوبت نیستند.

استفاده از لوازم جانبی برای تکمیل تولید ساک باشگاهی

یکی از لوازم جانبی بسیار مهمی که در فرایند تولید ساک باشگاهی و دیگر محصولات مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع زیپ‌ها و اتصالات این چنینی هستند. تقریبا برای اکثر کیف‌ها از زیپ های مختلف استفاده می‌شود. آنچه که برای چنین لوازمی نزد کاربران فوق العاده ضروری است کارکرد درست آنها و عدم بروز عیب فنی در این زیپ‌ها می‌باشد.

قطعا این تجربه را داشته اید که برخی از این زیپ‌ها پس از مدتی آن کارکرد مناسب خود را از دست میدهند و شما مجبور خواهید شد با یک هزینه ای به تعمیر آن بپردازید. خوشبختانه در طراحی یک ساک باشگاهی استاندارد همواره سعی می‌شود از نمونه زیپ های مناسب برای دوخت و تکمیل این کیف‌ها استفاده شود.

در نتیجه شما به خوبی میتوانید به ذخیره سازی لوازم شخصی خود در داخل این کیف‌ها بپردازید. البته پایداری و سالم ماندن این نوع لوازم علاوه بر آن که بستگی به کیفیت آن دارد باید توسط کاربر نیز مراقبت شود. این‌ها نباید در معرض کشش یا تنش های بیرونی قرار بگیرند. لذا اگر مراقبت اولیه ساده صورت گیرد نیازی به تعویض آنها نیست.

ساختار امروزی و مدرن کیف های ورزشی

جدید و شیک بودن و فرم کاملا امروزی ساک باشگاهی برای همه ما اهمیت دارد. چه افرادی که به صورت مستمر از این کیف‌ها استفاده میکنند و چه آنهایی که به ندرت به این کیف‌ها احتیاج پیدا می‌کنند. در همه موارد لازم است که فرم و ساختار کیف در قیاس با مدل های قدیمی فاصله داشته باشد و افراد در زمانی که این کیف‌ها را همراه خود دارند احساس خوبی کنند.

اگر به فرم اصلی این کیف‌ها دقت داشته باشید بسیار جمع و جور و خوش ساخت هستند. البته طراحی انواع کیف های ورزشی و دیگر کیف‌ها با کاربری های متفاوت نیاز به ایده پردازی های مختلفی دارد که گروه های تولیدی وظیفه آن را بر عهده دارند. اصولا یک کیف مدرن و جدید بیشتر برای آقایان و بانوان جذابیت دارند و آنها همواره دوست دارند این نوع کیف‌ها را با رغبت بالا همیشه استفاده کنند.

طراحی ظریف و دقیق، با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صنعتی

استفاده از رنگ بندی های بسیار زیبا در ساخت ساک باشگاه مردانه

در همین فروشگاه آنلاین شما می‌توانید در قسمت سایر محصولات و سپس انتخاب کیف ورزشی وارد صفحه فروش انواع کیف و ساک شوید. در این صفحه شما می‌توانید چندین مدل و طرح و رنگ را ببینید. رنگ هایی که ثبات بسیار بالایی دارند و به راحتی دچار رنگ پریدگی و تغییر نمی شوند. این موضوع برای بسیاری از ما اهمیت دارد. زیرا دوست نداریم پس از مدتی نوع رنگی که در کیف وجود دارد تغییر کند.

از آنجاییکه فرآیند ساخت مواد اولیه طبق استاندارد و اصول دنبال می‌شود لذا این اطمینان وجود دارد که مواد و متریال ساخت ساک باشگاهی قابلیت آن را دارد که تا چندین سال زیبایی و دوام خود را حفظ کند. رنگ بندی هایی که برای ساک باشگاهی وجود دارد در رنگ های سفید، قرمز، قهوه ای، مشکی، آبی، سبز، نارنجی و دیگر رنگ های روشن و تیره می‌باشد. این تنوع رنگ به صورت کاملا هوشمندانه وجود دارد. زیرا طراحان و گروه های تولیدی تمام سلیقه های افراد را در نظر می‌گیرند و سعی می‌کنند ساک ورزشی را برای همه اقشار جامعه با تنوع سلیقه بسازند.

بنابراین اگر شما یک فرصت کوتاهی برای دیدن همه رنگ بندی‌ها در نظر بگیرید در نهایت یک مدل و طرح و رنگ با علاقه مندی زیاد انتخاب خواهید کرد. نکته دیگری که در مورد این رنگ‌ها می‌توان ذکر کرد این است که در برابر عوامل محیطی نظیر تابش مستقیم نور خورشید، گرما، گرد و غبار و آلودگی های پیرامون از بین نمی رود.

آیا می‌توان ساک باشگاهی را شستشو داد؟

یکی از سوالات مهمی که در مورد ساک باشگاهی مطرح می‌شود این است که آیا این محصولات قابل شستشو هستند یا خیر؟ در صورتی که پس از استفاده مستمر و طولانی مدت دچار آلودگی شوند یا اینکه بخش داخلی آن‌ها به دلیل انباشتن لباسهای ورزشی بو بگیرد چگونه می‌توانیم آنها را نظافت یا شستشو دهیم؟

پاسخ به این سوال کاملا روشن است. همانطور که گفته شد ساک ورزشی از بهترین متریال صنعتی با دوخت محکم با ثبات رنگ بالا ساخته شده است. لذا شما می‌توانید آنها را با استفاده از مواد شوینده ملایم و نه ترکیبات اسیدی و خورنده نظافت کنید. به همین دلیل نحوه شستن شما نیز نیز اهمیت دارد. یعنی نمی توانید از وایتکس و مواد اسیدی دیگر استفاده کنید. چرا که هر نوع محصولی با هر کیفیتی را از بین خواهید برد.

یک ماده شوینده ملایم همراه با آب می‌تواند بهترین انتخاب برای شستشو بخش داخلی ساک و همچنین بخش بیرونی آن باشد. بعد از آنکه عملیات نظافت و شستشو به اتمام رسید حتما سعی کنید کیف‌ها را در یک موقعیت مناسب قرار دهید تا به سرعت خشک شوند. شما می‌توانید این کار را در یک بازه زمانی چند ساله چندین بار تکرار کنید. در مجموع نوع مراقبت شما از ساک باشگاهی نیز اهمیت دارد. این ساک‌ها نباید در معرض اجسام و لوازم تیز و برنده قرار بگیرند. زیرا اگر دچار پارگی یا تخریب ساختاری شوند ترمیم و اصلاح آنها به گونه ای نیست که بتوانند به زیبایی اولیه برسند.

پس زمانی که می‌گوییم یک ساک ورزشی کیفیت بالا و طول عمر خوبی دارد بدان معنا نیست که شما بخواهید آنها را در معرض تنش های محیطی قرار دهید و انتظار یک دوام خوبی داشته باشید. کاربران نیز باید تا حد امکان اصول نگهداری را رعایت کنند.

آیا می‌توان ساک باشگاهی را شستشو داد؟

عرضه انواع ساک مسافرتی و ورزشی در فروشگاه اینترنتی سوشیانت کاور

فروشگاه سوشیانت کاور یک بستر آنلاین و اینترنتی را در اختیار مشتریان قرار داده است. شما با مراجعه به صفحه فروشگاه هم می‌توانید با ویژگی‌ها و مشخصات فنی محصول آشنا شوید و هم اینکه قیمت آن را نیز در کنار آن ببینید.

می‌توان گفت فرق چندانی با خرید محصولات به صورت حضوری ندارد. حال آنکه در خرید اینترنتی هم در زمان و هزینه شما صرفه جویی می‌شود و هم اینکه شما می‌توانید کالاهایی را انتخاب کنید که بیشتر می‌پسندید. از طرفی امکان مقایسه چندین محصول در یک زمان طولانی وجود دارد.

جهت دریافت مشاوره فوری خرید انواع کیف ورزشی و مسافرتی با شماره ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!