برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

ساک مسافرتی برزنتی؛ انتخابی عالی برای همه افراد اهل مسافرت

ساک مسافرتی برزنتی؛ انتخابی عالی برای همه افراد اهل مسافرت

داشتن یک ساک مسافرتی جذاب و منحصر به فرد برای افراد اهل مسافرت اهمیت زیادی دارد. اگر اهل مسافرت و گشت و گذار باشید، می‌دانید که یک ساک خوب فقط نباید زیبا و خاص باشد، بلکه باید کیفیت عالی و جنس بسیار مرغوبی نیز داشته باشد. در این صورت از نظر دوام ساک‌های مسافرتی خیالتان راحت خواهد بود. یکی از بهترین جنس‌های ساک مسافرتی و کیف ورزشی موجود در بازار، برزنت است. ساک مسافرتی برزنتی می‌تواند با ویژگی‌های خاص خودش، برای مسافرت و حضور در کمپینگ‌ها گزینه بسیار خوبی باشد.

ساک مسافرتی برزنتی؛ یک انتخاب مقاوم و باکیفیت

برزنت یکی از پارچه‌های مقاوم و محبوب در میان تولید کنندگان کیف ورزشی و ساک مسافرتی است. این پارچه از ترکیب چند ماده اولیه همچون پلی استر با روکش پارافین ساخته می‌شود و به همین واسطه دارای خاصیت ضد آب نیز هست. ساک دستی مسافرتی برزنتی، یکی از انواع ساک‌های مسافرتی موجود در بازار است که در مقایسه با ساک دستی مسافرتی پارچه‌ای می‌تواند مقاومت بالاتری از خود نشان دهد.

انواع ساک دستی مسافرتی برزنتی برای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده است. این ساک‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و برخلاف ساک‌های مسافرتی که دارای جنس چرمی هستند، نگهداری بسیار ساده‌ای خواهد داشت. از این رو می‌توانید برای اطمینان خاطر از جنس و کیفیت ساک‌های دستی مسافرتی، آن‌ها را با جنس برزنتی سفارش دهید.

ویژگی‌های ساک مسافرتی برزنتی

زمانی که به فکر خرید ساک مسافرتی هستید، حتما باید به جنس و کیفیت ساک توجه داشته باشید. ساک‌های مسافرتی جزء بهترین محصولاتی‌اند که می‌توانند برای مسافرت و حضور در باشگاه و ورزشگاه مورد استفاده قرار گیرند. اگر می‌خواهید یک مسافرت کوتاه داشته باشید، نیازی نیست که یک چمدان بزرگ را به همراه خودتان ببرید. بلکه با یک ساک مسافرتی کوچک و جمع و جور برزنتی، کار شما راه می‌افتد. ویژگی‌ها و مزایای این نوع ساک مسافرتی شامل موارد زیر هستند:

مقاوم در برابر رطوبت

ساک مسافرتی برزنتی در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی آسیب نمی‌بیند. اگر این ساک‌ها را در معرض رطوبت قرار دهید، نیازی به نگرانی نیست؛ چون به راحتی آسیب نمی‌بینند. حتی اگر زیر باران و برف از ساک استفاده کنید، نیازی نیست که نگران خیس شدن وسایل داخل آن باشید. چون آب به داخل ساک وارد نمی‌شود. این ویژگی از ساک‌های مسافرتی برزنتی باعث شده تا بتوان از آن‌ها در هر فصلی از سال استفاده کرد.

بدون تغییر رنگ در اثر مواجهه با آفتاب

ساک دستی مسافرتی برزنتی برخلاف ساک مسافرتی پارچه‌ای که ممکن است در برابر آفتاب تغییر رنگ بدهد، در برابر آفتاب و حرارت مقاوم است. به طوری که اگر آن را در پشت ماشین یا هر جایی که در معرض آفتاب است قرار دهید، نیازی به نگرانی از بابت تغییر رنگ آن نیست. از این رو اگر عادت دارید در تابستان به سفر بروید، توصیه می‌کنیم که به جای صرف هزینه برای خرید ساک‌های پارچه‌ای، به فکر خرید ساک دستی برزنتی باشید که در برابر آفتاب و حرارت مقاوم است و دچار تغییر شکل و رنگ نخواهد شد.

ساک ورزشی و مسافرتی مدل دنا، ال وی کرم

مقاوم در برابر اجسام نوک تیز و برنده

اگر عادت دارید وسایل مختلفی را در ساک مسافرتی خود قرار دهید، حتما باید مراقبت اجسام نوک تیز و برنده باشید. اجسام نوک تیز و برنده به راحتی به ساک دستی شما آسیب وارد می‌کنند، مگر اینکه از ساک برزنتی مسافرتی استفاده کنید. پارچه‌های برزنتی به دلیل داشتن یک پوشش مقاوم، می‌توانند به خوبی در برابر اجسام نوک تیز و برنده مقاومت بالایی از خود نشان دهند. از این رو نیازی نیست که با جابجا کردن ساک هر بار نگران پارگی آن باشید.

تحمل وزن بالا

ساک مسافرتی برزنتی یکی از بهترین ساک‌های مسافرتی موجود در بازار است که می‌تواند برخلاف ظاهر کوچکش، وسایل زیادی را حمل کند. اگر بند و زیپ ساک به درستی به محل مورد نظر دوخته شده باشد، می‌توانید به راحتی وسایل سنگین را نیز با این ساک‌ها جابجا کنید. به همین خاطر افرادی که عادت دارند وسایل زیادی را در ساک مسافرتی قرار دهند، باید به سراغ ساک‌های مسافرتی برزنتی با جنس مرغوب بروند که تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در برابر پارگی و بارهای وارده مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

نحوه تمیز کردن ساک برزنتی مسافرتی

پارچه‌های برزنتی عموما قابل شستشو هستند. اما بهتر است که برای جلوگیری از صدمه دیدن ساک برزنتی، آن را داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید و فقط با کمی شامپوی بچه ترکیب شده با آب و اسفنج، روی ساک را تمیز کنید. بدین صورت که ابتدا خاک روی ساک‌های مسافرتی را جمع کنید. سپس به آرامی از اسفنج برای تمیز کردن ساک استفاده کنید. سعی کنید که ساک مسافرتی را به صورت دوره‌ای تمیز کنید تا شاهد تغییر رنگ آن نباشید. به خصوص اگر از ساک‌های مسافرتی رنگ روشن برزنتی استفاده می‌کنید، تمیز کردن آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

ساک ورزشی و مسافرتی مدل دنا، ال وی مسی

قیمت ساک مسافرتی برزنتی چقدر است؟

قیمت ساک مسافرتی برزنتی بستگی به جنس پارچه برزنتی به کار رفته در آن دارد. ساک‌های مسافرتی موجود در بازار دارای تنوع زیادی هستند و این یعنی اینکه دست شما برای انتخاب یک ساک با قیمت مناسب باز است. دقت کنید که سایز ساک برزنتی، مهمترین عامل تعیین کننده قیمت است. هر چقدر سایز ساک بزرگتر باشد، قیمت ساک نیز بالاتر می‌رود. با این حال با توجه به تفاوت جنس پارچه برزنت در ساک‌های متفاوت، احتمال اینکه شاهد تنوع قیمت ساک دستی باشید؛ زیاد است. شما باید فارغ از قیمت، به جنس و کیفیت ساک‌های برزنتی توجه کنید تا هر چند وقت یکبار نیاز به خرید یک ساک دستی جدید نداشته باشید.

خرید ساک مسافرتی برزنتی خاص از سوشیانت کاور

اگر قصد خرید ساک مسافرتی برزنتی خاص دارید که بتوانید برای حضور در کمپینگ، مسافرت‌های آخرهفته و کوتاه از آن‌ها استفاده کنید، باید به یک سایت معتبر مراجعه کنید. چرا که جنس پارچه برزنت به کار رفته برای تولید ساک مسافرتی، متفاوت است. مجموعه سوشیانت کاور، یک مجموعه تخصصی در حوزه تولید و فروش کاور خودرو و انواع کیف ورزشی و مسافرتی است که امکان خرید بهترین ساک‌های مسافرتی را با قیمت عالی به شما می‌دهد.

  • اخوت
  • اردیبهشت 18, 1403
  • 36 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!