برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

زیبا ترین و باکیفیت ترین ست کامل روکش صندلی پراید صبا

زیبا ترین و باکیفیت ترین ست کامل روکش صندلی پراید صبا

ست کامل روکش صندلی پراید صبا یکی از لوازم جانبی زیبا برای این خودرو محسوب می‌شود که کاربران علاقه بسیار زیادی به آن دارند. این ست‌ها همانطور که از نام آن مشخص است یک مجموعه روکش برای صندلی های جلو و صندلی های عقب را در اختیار شما قرار می‌دهند. مزیت های بسیار زیادی را میتوان برای روکش های صندلی ذکر کرد که هر کدام در جایگاه خود بسیار با اهمیت هستند.

در مرحله اول هر فردی که به دنبال این روکش‌ها است سعی میکند یک زیباسازی یا نوسازی اولیه را برای داخل کابین خودروی خود انجام دهد. تفاوتی ندارد که شما اتومبیل را تازه از نمایندگی خریداری کرده اید یا اینکه قبلا صندلی‌ها دارای روکش قدیمی بوده است.

در همه موارد شما باید از روکش‌ها استفاده کنید. در مرحله دوم صندلی های اصلی برای همیشه سالم باقی می‌مانند. اگر به هر طریقی پارچه های صندلی آسیب ببینند یا دچار ساییدگی و آلودگی شوند اصلاح آنها بسیار سخت و در مواردی پر هزینه خواهد بود. پس کاملا عاقلانه است که با خرید ست کامل روکش صندلی پراید صبا و سایر خودروها مانند روکش صندلی پراید 111، روکش صندلی ساینا و دیگر محصولات یک نمای جدید و لذت بخشی را به اتومبیل خود ببخشید.

استفاده از پارچه جودون برای تولید ست کامل روکش صندلی پراید صبا

پارچه های جودون از هر لحاظ گزینه های ایده آلی برای ساخت روکش های صندلی می‌باشند. نه فقط برای اتومبیل های پراید بلکه برای سایر خودروها نیز از این نوع پارچه استفاده می‌شود. اصولا متریال های پارچه ای و چرمی مواد اولیه رایج جهت تولید لوازم جانبی خودرو هستند. اما در این بین پارچه های جودون بنا به امتیازات ویژه ای که دارند در اکثر گروه های تولیدی جزو اولویت‌ها محسوب می‌شوند.

این پارچه‌ها به راحتی دچار ساییدگی می‌شوند و همیشه فرم اولیه و زیبای خود را نگه می‌دارند. اصولا پارچه های جودون یک ساختار ترکیبی از نخ های مختلف دارند. همین عاملی خواهد بود تا مقاومت آنها را افزایش دهد. موضوعی که برای روکش‌ها وجود دارد چروک شدگی، تغییر سایز یا جابجایی بر روی صندلی است. اما در مورد پارچه جودون اگر دقیقا متناسب با ابعاد و فریم صندلی طراحی شده باشند این المان های منفی وجود ندارد. از این جنس برای ساخت روکش صندلی کوییک و تیبا 2 نیز استفاده می‌شود.

طرح های گلدوزی شده بر روی روکش صندلی صبا

اصولا انواع ست کامل روکش صندلی پراید صبا طرح های ساده و تک رنگ و در مواردی بسیار زیبا، شیک و مدرن دارند. معمولا بر روی این روکش‌ها آرم شرکت سایپا به صورت گلدوزی و با ظرافت بالا قرار گرفته اند. این دوخت منحصر به فرد با یک طرح متفاوت تر در قسمت مرکزی روکش نیز قرار دارد. دوخت‌ها به صورت موازی و ضربدری ایجاد شده اند تا یک نمای تور مانند خاصی را بوجود آورند. معمولا گروه های تولیدی سعی میکنند از طریق فرآیندهای دوخت این روکش‌ها را از حالت ساده خارج کنند و یک رخ زیبایی را به آنها ببخشند.

ست کامل روکش صندلی پراید صبا با طرح vip

ست کامل روکش صندلی پراید صبا با طرح vip

طرح های vip نمونه های خاص ست کامل روکش صندلی پراید صبا محسوب می‌شوند. این روکش‌ها معمولا یک طراحی سه بعدی دارند. بطوریکه در سطح رویه آنها میتوانید برآمدگی‌ها و فرورفتگی های مختلفی را ببینید. ساختار کلی این روکش‌ها کاملا بر اساس آناتومی فیزیکی افراد است و در زمان تکیه دادن آن هیچ نوع المان اضافه را احساس نمی کنید.

البته روکش های ساده نیز در فرآیند تولید چنین ویژگی هایی را دارند. اما مدل های vip قدری با ظرافت و دقت بالا و همچنین با استفاده از تجهیزات مدرن تر ساخته می‌شوند. از لحاظ قیمتی قطعا متفاوت هستند اما شما میتوانید از گروه های تولیدی که مستقیما محصولات را در اختیار مشتریان قرار میدهند با یک قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

رنگ های زیبای روکش صندلی صبا

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، پارچه های جودون از مواد اولیه اصلی برای ساخت ست کامل روکش صندلی پراید صبا است. برای همه کاربران رنگ بندی جزو اولویت های خرید می‌باشد. این پارچه‌ها اگرچه رنگ بندی های مختلفی دارند اما نمونه های مشکی و طوسی آن‌ها بسیار پرطرفدار است.

به واسطه رنگ تیره ای که دارند در صورت بروز آلودگی خود را نشان نمیدهند و همین باعث زیبا نگه داشتن روکش خواهد شد. روکش هایی که همراه با خرجکار مخمل و در مواردی خرجکار رنگ متضاد آراسته می‌شوند بیشتر مورد توجه خریداران هستند. همین طرح های جدید است که باعث فروش بیشتر روکش های صندلی پراید در نمونه های گوناگون می‌شود.

آیا خود ما میتوانیم روکش صندلی خودرو را نصب کنیم؟

یکی از سوالات رایجی که خریداران مطرح می‌کنند دقیقا همین موضوع است. یعنی آنها میخواهند پس از خرید روکش عملیات نصب را خودشان انجام دهند. در واقع آنها تصور میکنند که شرایط و مراحل نصب روکش‌ها آسان است و میتوانند روند کار را همانند تکنسین های اجرایی انجام دهند.

اما به هیچ عنوان این گونه نیست. اکثر تولیدکنندگان روکش های صندلی ممکن است خدمات نصب رایگان را برای شما در نظر نگیرند. اما در این مرکز پس از آنکه روکش‌ها توسط مشتری خرید شد میتوانند در محل کارخانه یک نصب رایگان را نیز داشته باشند. پس توصیه می‌کنیم اگر تجربه نصب روکش را ندارید خود مراحل نصب را بر عهده نگیرید.

قیمت روکش صندلی صبا

قیمت ست کامل روکش صندلی پراید صبا

از مزیت های ارزشمندی که انواع ست کامل روکش صندلی پراید صبا دارد، رنج قیمتی پایین و مناسب است. این روکش‌ها با بهترین مواد اولیه ساخته شده اند اما جهت فروش مستقیم همچنین عرضه آنلاین قیمت آنها کنترل شده است. بنابراین کاربرانی که دغدغه قیمت و هزینه خرید را دارند حداقل میتوانند با مدیریت بودجه ای که دارند یک مدل از این روکش‌ها را برای اتومبیل خود خرید کنند.

فروش آنلاین انواع روکش صندلی خودرو در گروه تولیدی سوشیانت کاور

گروه تولیدی سوشیانت کاور در کنار تولید مستقیم انواع روکش صندلی برای شرکت های خودروسازی داخلی مختلف خدمات فروش ایده آلی را برای مشتریان تدارک دیده است. به این صورت که با داشتن یک وبسایت آنلاین عملیات خرید را برای کاربران سهل و آسان کرده است.

این روکش‌ها توسط کارشناسان این مجموعه بازبینی و به نوعی کنترل کیفیت شده اند. لذا اگر به هر طریقی قصد تغییر یا تعویض را داشتید میتوانید پس از خرید تا 5 روز ضمانت بازگشت داشته باشید. این مرکز همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان است و سعی میکند خرید اطمینان بخشی را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!