برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

انتخاب شیک ترین روکش صندلی؛ تنوع بالا، فروش آنلاین

قیمت و خرید شیک ترین روکش صندلی خودرو؛ بهترین برند داخلی

روکش صندلی خودرو جزو پرفروش ترین محصولاتی است که همه ما به دنبال خرید آن هستیم. این نوع از لوازم جانبی باعث تغییر نمای داخلی کابین خودرو می‌شوند. از همه مهم تر شرایطی را فراهم می‌کنند تا صندلی‌ها بدون آسیب باقی بمانند. در حال حاضر گروه های تولیدی مختلفی با ایده پردازی های منحصر به فرد به طراحی و ساخت شیک ترین روکش صندلی می‌پردازند.

هر چقدر ظاهر این روکش‌ها جدیدتر و جذاب تر باشد به همان نسبت آمار فروش بالایی نیز خواهند داشت. البته کیفیت ساخت آنها نیز جزو اولویت های خرید است و خریداران تمایل دارند در کنار نمای شیک و چشم نواز یک روکش با کیفیت و مرغوبی تهیه کنند. این محصول برای اکثر خودروهای داخلی از جمله شرکت ایران خودرو و سایپا تولید شده است.

البته برای برخی از خودروهای خارجی نیز عرضه می‌شوند. در ادامه مقاله ضمن معرفی تنوع محصول در مورد ویژگی های ساختاری هر یک از آنها نیز اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه می‌دهیم.

شیک ترین روکش صندلی برای انواع شرکت های خودروسازی

شرکت های خودروسازی مختلفی در داخل وجود دارند که به دلیل آمار فروش خود لازم است ابزارها و تجهیزات جانبی آنها نیز به بازار عرضه شود. این محصولات به قدری متنوع هستند که هر کدام برای بخش داخلی خودرو به عنوان یک المان کاربردی تلقی می‌شوند. از جمله آنها میتوان به روکش صندلی خودرو اشاره کرد که بر روی قاب های اصلی صندلی قرار می‌گیرند و مزیت های بسیار زیادی را به همراه دارند.

بنابراین محدودیتی از لحاظ طرح و رنگ و مدل روکش صندلی برای خودروهای مختلف وجود ندارد و شما با هر اتومبیلی که در اختیار دارید میتوانید شیک ترین روکش صندلی مورد نظر آن را نیز پیدا کنید. این محصولات ممکن است از لحاظ متریال و ساختاری با یکدیگر یکسان باشند, اما طرح و رنگ و نمای متفاوتی دارند.

به عنوان مثال ساختاری که برای روکش صندلی پراید 111 طراحی شده است با روکش های صندلی پژو پارس تفاوت دارد. هر کدام از اینها فریم و قاب خاص خود را دارند و براساس ابعاد و سایز دقیق صندلی خودرو ساخته می‌شوند.

سازگاری رنگ روکش صندلی ماشین با داخل کابین

ست کردن شیک ترین روکش صندلی خودرو با سایر لوازم جانبی

امروزه نوسازی فضای داخلی کابین خودرو یکی از اولویت های اصلی کاربران محسوب می‌شود. تکنیک‌ها و ترفندهای زیادی در این حوزه وجود دارد بطوریکه شما میتوانید کل کابین اتومبیل و همچنین صندوق عقب و دیگر المانهای ساختاری خودروی خود را ارتقا دهید. به عنوان یک ایده پردازی پس از آنکه شیک ترین روکش صندلی خودرو را انتخاب کردید باید ببینید که چه لوازم جانبی میتواند با آن ست و هماهنگ شود.

بطور مثال یک روکش فرمان چرمی با کیفیت، کیف مسافرتی یا جعبه نظم دهنده اتومبیل از جمله وسایلی هستند که طرح‌ها و مدل های گوناگونی برای آن وجود دارد. با جستجو در میان نمونه های مختلف می‌توانید نزدیک ترین طرح لوازم جانبی با روکش صندلی را پیدا کنید. در این بین اگر به انواع محصولات روکش صندلی با طرح فراری نگاه کنید میبینید که دقیقا برای این آرم شیک و زیبا لوازم جانبی همچون جعبه نظم دهنده و ساک ورزشی و مسافرتی نیز وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید همه این اقلام را به طور یکجا سفارش دهید و باعث بهبود زیبایی و جلوه گری بهتر اتومبیل خود شوید. در واقع اطلاعاتی که ذکر شد توسط تمامی نصابان روکش صندلی توصیه می‌شود.

طراحان و تولید کنندگان از چه تکنیکی برای زیباسازی روکش صندلی استفاده میکنند؟

از آنجایی که بسیاری از کاربران به دنبال شیک ترین روکش صندلی خودرو هستند و میخواهند یک طرح و نمای متفاوت از سایر مدل های موجود را ببینند دائما در حال جستجو هستند که در بین طیف گسترده ای است روکش های صندلی یک نمونه خاص را انتخاب کنند. طراحان و تولیدکنندگان نیز دقیقا این موضوع را می‌دانند و سعی میکنند از تکنیک‌ها و ترفندهای منحصر به فردی برای تولید این روکش استفاده کنند.

اگر به یک نمونه روکش صندلی پژو پارس نگاه کنید المان های گوناگونی را بر روی آن می‌بینید. در مورد روکش صندلی vip پژو پارس میتوان ویژگی هایی همچون رنگ چرم زیبا، بهره مندی از گلدوزی های جذاب که در قالب یک آرم خاص بر روی روکش صندلی نقش بسته اند، دوخت شبکه ای منظم، چند لایه بودن روکش، استفاده از رنگ بندی های مختلف چرم که در این طرح میتوانید رنگ های قهوه ای تیره و کرم روشن را ببینید، فرم روکش صندلی و قالب کلی آن همگی منجر به آن شده است تا یک روکش صندلی پژو پارس vip تبدیل به شیک ترین روکش صندلی خودرو برای این کلاس اتومبیل شود.

در نتیجه طراحان برای خلق یک محصول شیک سعی میکنند روی نما و بستر روکش صندلی بیشتر کار کنند. هرچقدر که این ایده‌ها افزایش پیدا میکنند ما میتوانیم انتظار محصولات جدیدتر را داشته باشیم. در مراحل بعدی و سال های دیگر نیز امکان دارد طرح های متفاوتی از این روکش صندلی‌ها ساخته شوند. در این زمان مدل های خاصی از روکش صندلی خودرو وجود دارد حال آنکه در آینده امکان دارد برای همین خودرو دیگر طرح‌ها نیز معرفی شوند که حتی زیباتر و شیک تر نیز باشند.

مهمترین ویژگی های شیک ترین روکش صندلی خودرو

شیک ترین روکش صندلی خودرو بدان معنا است که محصول مورد نظر از لحاظ ظاهر، نوع طراحی، بخش های ساختاری، نوع متریال و حتی نحوه دوخت در یک حالت ایده آل باشد. زمانی که واژه شیک بودن برای یک محصول به کار میرود تمرکز اصلی روی ظاهر آن، طرح و رنگ و جلوه های بصری روکش میباشد. پس طراحان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند یک روکش بسیار شیک متناسب با سلیقه افراد را روانه بازار کنند. از طرفی زمانی یک رو کش صندلی میتواند نظر مخاطبان را جلب کند که دارای ویژگی های ذیل باشد:

  • سبک طراحی مدرن روکش صندلی خودرو

ویژگی اساسی که باید یک روکش صندلی خودرو برای تمام نمونه‌ها مانند روکش صندلی دنا، رانا، تارا و غیره داشته باشد طرح و نمای مدرن است. در چنین شرایطی میتوانید یک محصول بسیار شیک و مطابق خواسته خود را ببینید. قطعا با روکش های قدیمی روبرو شده اید و میدانید که معایب بسیار زیادی دارند و نمیتوانند آن ظاهر زیبا را در داخل کابین خودرو به وجود آورند. پس گروه های تولیدی با تغییر دادن سبک طراحی خود یک محصول جدید را تولید می‌کنند.

  • استفاده از متریال های ترکیبی در ساخت روکش صندلی خودرو

در برخی مواقع ممکن است از چرم‌ها، پارچه های مخمل و همچنین طرح های خرجکار به صورت همزمان استفاده شود. در واقع این نوع ساختار ترکیبی باعث خلق شیک ترین روکش صندلی خودرو می‌شود. آنچه که اهمیت دارد این است که بتوان روکش های طرح جدید را قدری خلاقانه طراحی کرد تا کاربران متوجه تفاوت آنها شوند.

  • ثبات رنگ بالای شیک ترین روکش صندلی خودرو

یکی از عوامل تاثیرگذار که مرتبط با ظاهر روکش صندلی خودرو میباشد رنگ آن است. اگر به هر دلیلی این رنگ شفافیت خود را از دست بدهد یا مانند روز اول خرید و نصب نباشد نمیتواند باعث جلوه گری بهتر در داخل کابین خودرو شود. پس یک روکش صندلی شیک باید ثبات رنگ ایده آلی داشته باشد و حتی پس از چندین بار شستشو نیز این مزیت مهم را حفظ کند.

  • عدم وارفتگی دوخت روکش صندلی

زمانی که دوخت روکش صندلی دچار وارفتگی یا آسیب می‌شود بخشهای مختلف روکش نمیتوانند پایداری خود را حفظ کنند. درنتیجه ممکن است دچار افزایش سایز و عدم فیت شدن شوند. پس ظاهر شیک روکش با چنین اتفاقی کاملا از بین می‌رود. به همین دلیل باید روکشی را انتخاب کنیم که دارای بهترین دوخت باشد.

شیک ترین روکش صندلی با طول عمر بالا

شیک ترین روکش صندلی با طول عمر بالا

حتی اگر شیک ترین روکش صندلی و زیبا ترین مدل، طرح و نما را برای این محصولات انتخاب کنید اگر طول عمر بالا و مناسبی نداشته باشند بدون شک پس از مدتی باید یک هزینه به نسبت بیشتری در نظر بگیرید تا بتوانید یک روکش جدید با معیارهایی که دوست دارید خریداری کنید. پس طول عمر در یک روکش و دیگر لوازم جانبی خودرو جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

برای آنکه بتوانیم طول عمر یک روکش را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم در وهله اول باید متریال آن را بررسی کنید. اینکه از چه موادی ساخته شده است؟ نوع پارچه آن چیست؟ آیا از چرم مصنوعی یا طبیعی تولید شده است و دوخت آن به چه صورت می‌باشد. طبیعتا متریال باکیفیت در کنار دوخت محکم میتواند طول عمر روکش صندلی را تا سالیان طولانی ادامه دهد. پس تنها زیبایی ظاهری برای خرید روکش صندلی کافی نیست و باید معیارهای دیگری را نیز لحاظ کنیم.

نکات مهم در انتخاب یک روکش صندلی با کیفیت و زیبا

برای اینکه بتوانیم یک روکش صندلی با کیفیت، زیبا و در عین حال جذاب را خریداری کنیم، اولویت های زیادی وجود دارند. در وهله اول شما باید مدل خودرو را به فروشنده اعلام کنید یا حداقل در فروشگاه های آنلاین بر اساس مدل خودروی خود محصول را خریداری کنید. بعد از آن طرح و رنگ های روکش است. اگر به دنبال طرح های ساده هستید معمولا روکش های تک رنگ وجود دارند که برای انواع خودروها قابل دسترس هستند.

اما اگر به دنبال طرح های اسپرت و جوان پسند هستید باز هم مدل های گوناگونی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اولویت بعدی نیز انتخاب یک فروشگاه آنلاین است. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما فروشگاهی انتخاب کنید که به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم بدون واسطه فعالیت میکنند. زیرا چنین مراکزی محصولات را با بهترین قیمت به فروش می‌رسانند.

روکش صندلی 206 در طرح های بسیار جذاب و جدید

شیک ترین روکش صندلی 206 نمونه هایی هستند که دارای طرح خرجکار همراه با دوخت شبکه ای در قسمت رویه خود می‌باشند. استفاده از رنگ های متضاد در ساخت این روکش نه تنها جذابیت آن را افزایش داده است بلکه یک ظاهر شیک و کاملاً جدیدی را به وجود آورده است. البته نمونه های ساده تک رنگ آن‌ها نیز جلوه گری خوبی دارند و شما می‌توانید بر اساس رنگ بندی خودرو و همچنین فضای داخلی آن به انتخاب روکش‌ها بپردازید.

نوع دوختی که برای این روکش استفاده شده است بسیار مقاوم و با استفاده از مرغوب ترین نخ های صنعتی می‌باشد. بنابراین در صورت داشتن استفاده معمول می‌توانید چندین سال از زیبایی آنها لذت ببرید.

روکش صندلی 206 در طرح های بسیار جذاب و جدید

شیک ترین روکش صندلی پژو 405

مدل های مختلفی از روکش صندلی پژو 405 طراحی و تولید شده است که معمولاً به دو گروه طبقه بندی می‌شوند. با توجه به تغییراتی که در فرآیند تولید روکش‌ها ایجاد شده است این محصولات در نمونه های قدیمی و طرح جدید ساخته شدند. هر کدام از آنها از لحاظ کیفیت و مرغوبیت متریال در بالاترین حد خود هستند و پس از نصب راحتی بالایی برای سرنشینان فراهم می‌کنند. استفاده از ابر و آستری فوق العاده درجه 1 از عواملی است که باعث می‌شود در زمان نشستن های طولانی مدت احساس خستگی و کوفتگی بدن نداشته باشید.

روکش صندلی پراید برای تمام مدل های این خودرو

شیک ترین روکش صندلی پراید بدون محدودیت برای تمام مدل های این خودرو اعم از پراید 131 و 132 ، پراید 111 و همچنین مدل صبا ساخته شده است. اگر در قسمت محصولات به بخش روکش های صندلی پراید سری بزنید طرح‌ها و رنگبندی های مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

این روکش‌ها در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، گرد و غبار، نوسانات دمایی مقاومت خوبی دارند و دچار تغییر رنگ، تخریب ساختاری و پوسیدگی نمی شوند. البته لازم است مراقبتهای اولیه ای از آنها داشته باشیم تا در معرض آسیب قرار نگیرند.

شیک ترین روکش صندلی در طرح های بسیار جذاب و جدید

زیباترین و شیک ترین روکش صندلی شاهین

شیک ترین روکش صندلی شاهین همانند دیگر محصولات مشابه بر اساس ساختار صندلی طراحی شده است. بنابراین در زمان نصب به خوبی روی صندلی‌ها می‌نشینند و بدون هیچگونه فاصله اضافی کاملا فیت می‌شوند. این محصول لکه پذیری بسیار پایینی دارد. حتی شما به راحتی می‌توانید آنها را در دوره های زمانی مختلف بدون آنکه دچار تغییر رنگ یا افت کیفیت شوند شستشو دهید. ثبات سایشی بالایی دارند و در اثر نشستن و برخاستن های مکرر پوسته نمی شوند. البته این ویژگی‌ها و مزیت‌ها به صورت عام است و در مورد سایر روکش های صندلی نیز صدق می‌کند.

شیک ترین روکش صندلی تارا با بهترین کیفیت ساختاری

روکش صندلی تارا با استفاده از مرغوب ترین چرم و پارچه ضد سایش تولید می‌شود. این پارچه‌ها اگرچه لطافت و انعطاف پذیری بالایی دارند اما در عین حال می‌توانند مقاومت و استحکام خود را در برابر تنش های محیطی حفظ کنند. از جمله طرح هایی که برای این محصول وجود دارد مدل جودون مشکی دوخت قرمز، چرم مشکی دوخت مشکی، جودون مشکی دوخت سفید است .البته اینها نمونه‌ای از شیک ترین روکش صندلی تارا هستند که همواره توانستند رضایت مشتریان را پس از نصب و استفاده جلب کنند.

روکش صندلی سمند، جنس مرغوب و ظاهر بروز

یکی از رویکردهای بسیار مهمی که طراحان و سازندگان روکش صندلی سمند و دیگر خودروها در پیش می‌گیرند ایجاد نقش و نگارهای خاص و منحصر به فرد و در عین حال شیک و بروز می‌باشد. شما می‌توانید این امتیازات را به طور کامل بر روی انواع روکش صندلی سمند ببینید. مدلی که دارای چرم مشکی و طرح خرج کار چوب است جزو پرفروش ترین مدل‌ها هستند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

نازلترین قیمت روکش صندلی

از جمله مزیت های بسیار مهمی که در خرید اینترنتی شیک ترین روکش صندلی ماشین می‌توانید تجربه کنید پایین بودن قیمت روکش‌ها است. در واقع این امتیاز ویژه برای تمامی فروشگاه‌ها صدق نمی کند. مجموعه هایی که خود به عنوان تولید کننده هستند سعی می‌کنند با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم از تولید به مصرف قیمت مقرون به صرفه ای را برای محصولات خود در نظر بگیرند.

تمامی روکش های صندلی که در این وب سایت فروشگاهی عرضه می‌شوند عمدتا در یک رنج قیمتی مناسب قرار دارند. البته یکسری تفاوت هایی وجود دارد که به جهت نوع روکش، ساختار آن و متریال محصول است. آنچه که اهمیت دارد نازل بودن قیمت شیک ترین روکش صندلی در کنار کیفیت بالای آنها است.

خرید اینترنتی انواع روکش های صندلی از فروشگاه سوشیانت کاور

مشتریانی که به دنبال روکش های صندلی باکیفیت، متنوع و با طرح و رنگ های جذاب و شیک هستند می‌توانند در این فروشگاه آنلاین به مقایسه، انتخاب و در نهایت خرید بپردازند. از یک نوع روکش ده‌ها مدل طراحی شده است که نشان از خط تولید گسترده این مجموعه تولیدی می‌باشد. برند سوشیانت کاور در طی این سالها همواره تلاش کرده است تا یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهد.

از طرفی با فراهم کردن بستر اینترنتی آنلاین عملاً فرایند خرید سهل و آسانی را تجربه خواهید کرد. کاربران گرامی پس از تکمیل خرید در کوتاهترین زمان می‌توانند محصول خود را دریافت کنند. البته این امکان وجود دارد تا در محل کارخانه عملیات نصب رایگان نیز انجام شود.

جهت دریافت مشاوره فوری خرید انواع روکش صندلی با شماره ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!