برای اطلاع از فروش عمده محصولات و شرایط همکاری با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۹۱۲۷۰۳۰۹۹۱ – ۰۹۳۶۵۵۸۳۲۳۹ – ۰۲۱۵۵۸۶۸۵۳۷

نکات مهم در انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین

نکات مهم در انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین

هرچقدر بتوانید در انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین هوشمندانه عمل کنید به همان نسبت زیبایی داخل کابین افزایش پیدا میکند و احساس خوبی نسبت به اتومبیل خود خواهید داشت. اکثر رانندگان تمایل دارند انواع لوازم جانبی داخل کابین مانند روکش صندلی، دور فرمان و همچنین جعبه نظم دهنده خودرو را از بهترین مدل و طرح و رنگ و از همه مهمتر متریال مرغوب انتخاب کنند.

اما هرچقدر هم که یک محصول با کیفیت و درجه 1 باشد، اگر رنگ آن هیچ گونه هماهنگی با خودرو شما نداشته باشد عملا نمی توانند آن زیبایی که مدنظر است را مشاهده کرد. در این مقاله می‌خواهیم یکسری نکات را در ارتباط با رنگ روکش‌ها ذکر کنیم تا علاوه بر انتخاب بهترین نمونه بتوانیم با انجام یکسری اقدامات باعث پایداری این طرح و رنگ در بلندمدت شویم. پس به ادامه مقاله توجه فرمائید.

سازگاری رنگ روکش صندلی ماشین با داخل کابین

یکی از موارد مهمی که در انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین مدنظر است سازگاری و هماهنگی آن با داخل کابین می‌باشد. هر اتومبیلی یک رنگ غالب را در داخل دارد. رنگ غالب رنگی است که بیشتر استفاده شده است و بیشتر از سایر رنگها به چشم می‌آید. به عنوان مثال در داخل کابین خودروی سمند رنگ های طرح چوب یا نزدیک به این نوع رنگ بیشتر نظر افراد را جلب میکند. خصوصآ در کنار درب‌ها و سایر نقاط این رنگ به وفور استفاده شده است.

به همین دلیل شما میتوانید با بهره گیری از رنگ غالب، روکش صندلی را انتخاب کنید که حداقل از لحاظ طرح و رنگ نزدیک به آن باشد. این کار مزیت های بسیار زیادی برای شما دارد. اول آنکه زیبایی چشم نوازی را به کابین اتومبیل می‌بخشد. علاوه بر این کاملا المان های مرتبط با زیبایی شناختی رعایت شده است و نمای لوکس و منحصر به فردی را به وجود می‌آورد. در مورد سایر اتومبیل‌ها نیز به همین شکل عمل می‌شود. حتی شما میتوانید با توجه به رنگ بیرونی خودرو نیز روکش را انتخاب کنید. در ارتباط با روکش صندلی 206، روکش صندلی دنا و سایر محصولات انتخاب طرح و رنگ های اسپرت و جوان پسند ایده جالبی خواهد بود.

سازگاری رنگ روکش صندلی ماشین با داخل کابین

انتخاب رنگ های متضاد روکش صندلی ماشین

وقتی که میگوییم روکش صندلی از لحاظ طرح و رنگ سازگاری و هماهنگی با اتومبیل شما داشته باشد در همه موارد لازم نیست که این کار را انجام دهید. زیرا سلیقه افراد متفاوت است و برخی دوست دارند به انتخاب رنگ های متضاد بپردازند. البته برخی از رنگ هایی که از لحاظ نما و رنگدانه تضاد ظاهری با یکدیگر دارند در کنار هم یک همپوشانی زیبایی را بوجود می‌آورند.

اگر بخواهیم یک مثال در این مورد بگوییم می‌توانیم به ترکیب رنگ های قرمز و مشکی اشاره کنیم. اگر داخل کابین، بخش داشبورد و درب‌ها از رنگ مشکی استفاده شده است و تمامی تجهیزات نیز چنین رنگی را دارند شما میتوانید با انتخاب یک روکش صندلی با رنگ بندی قرمز یک نمای خارق العاده ای را ایجاد کنید.

این رنگ های متضاد گرچه تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند اما همانطور که گفته شد ترکیب آنها زیبا و جذاب خواهد شد. ما باید ببینیم چه رنگ های متضادی میتوانند یک زیبایی ایده آلی را بوجود آورند تا بر این اساس به انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین بپردازیم. در اغلب موارد انتخاب یک روکش صندلی تارا یا روکش صندلی شاهین با رنگ بندیهای مختلف حتی می‌تواند یک نمای اسپرت را به اتومبیل ببخشد.

چرا از ترکیب رنگ‌ها در تولید روکش صندلی ماشین استفاده می‌شود؟

چرا از ترکیب رنگ‌ها در تولید روکش صندلی ماشین استفاده می‌شود؟

تمامی مدل های مختلف روکش های صندلی خودرو میتوانند به صورت تک رنگ یا به شکل ترکیب رنگ طراحی و تولید شوند. برای این موضوع مثال های زیاد قابل ذکر است. اغلب روکش‌ها ممکن است که کاملا به رنگ طوسی یا مشکی باشند. حتی رنگبندی دوخت آنها نیز دقیقا به همین صورت است.

اما مدل های دیگر امکان دارد با هدف لاکچری کردن و ایجاد ساختار مشتری پسند دارای ترکیب رنگ باشند. چرمی مشکی خرجکار کرم، چرم قهوه ای خرجکار طرح چوب، پارچه جودون مشکی و دوخت و خرجکار زرشکی، همه این‌ها جزو ایده پردازی های جالبی است که طراحان برای ایجاد ترکیب رنگ بوجود آورده اند.

در قسمت قبل یک بعد دیگر این تکنیک توضیح داده شد. اما در مورد طراحی و تولید رو کش‌ها سازندگان سعی می‌کنند با چنین تنوع های بالایی پاسخگوی سلایق خاص و سخت پسند افراد باشند. دلایل مهم چنین ایده پردازی هایی حفظ رضایت مشتری و تا حدودی افزایش فروش محصولات می‌باشد.

تفاوتی ندارد که شما از چه اتومبیلی استفاده میکنید. ساده ترین خودروها نیز باید یک کابین بسیار زیبا و مدرنی را داشته باشند. حتی اگر به سراغ خرید یک روکش صندلی پراید یا روکش صندلی ساینا و دیگر مدل های مشابه میروید سعی کنید بهترین طرح‌ها را انتخاب کنید و برای انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین نیز زمان و فرصت مناسبی را در نظر بگیرید.

پایداری و ماندگاری رنگ‌ها تا چه حد اهمیت دارد؟

در زمان انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین موضوع فقط زیبایی محصول نیست. بلکه باید این طرح، مدل و رنگ روکش پایدار باقی بماند. هیچ کاربری دوست ندارد زمانی که یک رنگ خاص از روکش را خریداری می‌کند پس از مدتی بنا به دلایل مختلف مانند بی کیفیت بودن متریال و تماس روکش با تنش های محیط شاهد رنگ پریدگی و از بین رفتن رنگ اصلی روکش باشد. همین عاملی خواهد بود تا افراد به فکر خرید روکش های جدید باشند.

بنابراین باید بررسی شود که جنس و متریال ساختاری روکش‌ها به قدری با کیفیت باشد که بتواند رنگ محصول را در طولانی مدت ثابت نگه دارد و دچار تخریب ساختاری نشود. این موضوع برای سایر لوازم جانبی نیز به یک اندازه صدق میکند. البته مراقبت های شما نیز در پایداری رنگ روکش صندلی ماشین اثر دارد. به همین دلیل بهترین مراقبت‌ها را برای جلوگیری از آسیب دیدگی آن‌ها انجام دهید. از جمله اقدامات مهم در این زمینه میتوان به پارک کردن خودرو دور از نور خورشید، پاکسازی و نظافت روکش‌ها و عدم تماس روکش با مواد شیمیایی و سیالات است.

فروش آنلاین ست کامل روکش صندلی خودرو در فروشگاه سوشیانت کاور

فروش آنلاین ست کامل روکش صندلی خودرو در فروشگاه سوشیانت کاور

فروشگاه سوشیانت کاور یکی از بهترین مراکز طراحی و تولید روکش صندلی خودرو در ایران است. این برند محبوب و پرطرفدار تا به امروز توانسته است شمار بسیار بالایی از این محصولات را در کنار حفظ رضایت مشتری به دست مصرف کنندگان برساند. داشتن خط تولید پیشرفته، استفاده از دستگاه های مدرن و همچنین رعایت استانداردهای ساخت شرایطی را فراهم کرده است تا یک محصول با کیفیت و با رنگبندی های امروزی برای مشتریان آماده سازی شود.

شما میتوانید برای خرید روکش های صندلی در بخش محصولات ضمن مطالعه تمامی ویژگی های محصول یک خرید امن و ایده آلی را تجربه کنید. در هر مرحله اگر سوالی برای شما پیش آمد می‌توانید با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بیشتر شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!